Regulus megtorpant, ahogyan Liz is. Nem szólaltak meg, csak a másik szemében keresték a fel nem tett kérdésre a választ, mert egyik sem merte megtörni a csendet.
- James elmondta, ugye? - szólalt meg Regulus és közelebb lépett a lányhoz.
- Igen, de úgy gondolom, nem akarattal. Dühös volt és kicsúszhatott a száján – lépett ő is közelebb a fiúhoz.
- Zavarna, ha igaz volna, amit mondott?
- Zavarna, hogy félvér vagyok?
- Eddig sem zavart, miért lenne most gond?
- Ha azt mondanám, hogy örülök, hogy szeretsz, te mit mondanál? - tördelte a kezét Liz és nem nézett a fiú szürke szemébe. Regulus elmosolyodott és nagy léptekkel megtette a kettőjük között lévő távot.
- Úgy hiszem, azt válaszolnám, hogy boldogabb nem lehetek már – érintette meg Liz arcát és feléje fordította – de mondd, téged nem zavarna az, hogy az én családom az egyik legsötétebb a varázslócsaládok között és akinek a szülei nem olyanok, akik elfogadnának téged?
- Semmi sem tökéletes és ki tudja, talán egyszer ők is megváltoznak – pillantott fel Regulusra, akinek az arca ragyogott.
- Úgy legyen – döntötte a homlokát a lányéhoz Regulus. – Nem is tudod, milyen boldog vagyok, mikor a közelemben vagy. Mindenben és mindenkiben meglátott a jó dolgokat Ilyenkor úgy érzem, hogy élek és érek valamit.
Sirius az ajkába harapott, mikor észre vette őket. Úgy érezte, hogy a szíve kihagyott jó pár ütemet és utána mintha egy kést szúrtak volna bele, de sok ideje nem volt gondolkozni, miért érzi ezt, mert megjelent James, aki már ment is volna Lizékhez.
- Ne merészelj odamenni! Nem látod őket? Ragadta meg a barátja karját Sirius.
- Most smárolja le a nővéremet! – fújtatott James.
- Boldogok, te ökör. Hagyd őket – tagolta a fiú és villogó szemekkel elment.
- Ennek meg mi a baja? - kérdezte James és a távolodó barátját nézte. Remus csak a fejét ingatva sóhajtott fel, majd Lizékhez fordult, akik kéz a kézben kimentek az udvarra.
Remélem tetszett a kis szösz :P és igyekszem a folytatással is ;) És ahogyan ígértem itt egy kis illusztráció szerűség. Sajnos nem lett a legjobb, mert egy ideje nem volt időm és ihlettem rajzolni. Így azt találtam ki, hogy kérhetek rajzot tőlem csak írjátok meg melyik HP karaktert(eket) kéritek egy rajzon. Lehet a könyvből vagy ebből a ficből is :D
VOUS LISEZ
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanfictionA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...