Regulus szemöldök ráncolva olvasta el a dosszié borítójára írt nevet, amit a nő az ölébe dobott.
- Ki az a Reginald Hamilton? Kérdezte őszinte kíváncsisággal és bele lapozott a lefűzött papírokba – és miért mutatod meg nekem?
- A te új személyazonosságod. Jó volna, ha beseggelnéd az utolsó szóig, amit leírtam.
- Hogy mim? Kérdezte vissza a férfi értetlenül és lepillantott a dossziéra.
- Jól hallottad Regulus vagy is Reginald. Pár hét múlva elviszlek Amerikába addigra minden sebet be gyógyul, de el kell hagynod Angliát mindenképen. Új életet kezdesz tiszta lappal minél távolabb innen.
- Te be akarod csapni a MASUCA-t?
- Figyelj az itteni Mágiaügyi minisztériumot is az orránál fogva vezetem mi nekem egy másik.
- A tüzel, játszatsz, ha kiderül az Azkaban-ba jutsz. Lehet, hogy a férjed auror, de Kupor akkor is a sittre vág.
- Kuport hagyd rám. Egy gazdag támogatott nem bánt, hiszen a Minisztériumi székre pályázik.
- Lizi nem érek én ennyit.
- Nem miattad teszem, ha nem Sirius miatt – horkant fel a nő - Ha feldobod a talpad, magát fogja okolni, sőt hamarosan a halálod hírét, fogják terjeszteni és akkor kezelhetetlen lesz. Abban a pillanatban el fog engem engedni, hogy megvédjen a legjobb esetben vagy bezár ide, de arra is van már egy jó tervem. Akármi is lesz, neked el kell menned az országból, sőt a kontinensről. Később, mikor elcsitul, a vihar elmondok mindent a férjemnek.
- Akkor a bátyám eljön és bevégzi azt, amit nem tettek meg a halálfalók.
- Nem tenne soha ilyen Reg ezt te is tudod. Bár nem tagadhatod, hogy meg érdemelnél egy istenes verést tőle, ám a te legnagyobb szerencsédre, hogy a férjem a te bátyád szeret téged és boldog lesz, hogy élsz. De addig is jobban teszed, ha tanulsz – állt fel a nő az ágyról, de az ajtóból vissza fordult – oh, és ne borotválkozz.
- Miért?
- Új élet, új stílus. El kénne tüntetned ezt a baba pofid. Vont vállat a nő és becsukta maga mögött az ajtót magára hagyva Regulust a dossziéjával.
- Baba pofi – simította meg az arcát a férfi és már a gondolatra is megborzongott, hogy borostát növesszen vagy még rosszabb szakállat - vajon komolyan gondolta – merengett el, majd fellapozta és megnézte a dosszié teljes tartalmát. Mikor az ügyvédi költséget is alaposan szemre vételezte harsányan felnevetett.
- A pofátlan még a lapokat és a tintát is felszámolta – dőlt el az ágyon és úgy rázta a nevetést – nem is értem, hogy juthattál a Griffendélbe drága sógornőm.
Rövid lett a szösz, de a következő hosszabb lesz azt meg ígérhetem ;) Lejjebb olvashatjátok ki volt olyan ügyes, hogy Remus megossza vele a csokis kekszét ;)
Nem tudom ki emlékszik, de feltettem egy kérdést Regulus sorsáról és aki a legközelebb jut az kap egy kis meglepi. " Jár a keksz" A nyertes pedig a következő: KraTth Ugye bár kihúzza a szarból XD
VOUS LISEZ
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanfictionA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...