Lily összefont karral figyelte a dudorodó alfeleket és a hozzájuk tartozó törzseket, fejeket, amik az útjába kerültek. Szép lassan megállt az egyiknél, akinek a tulajdonosa bozontos fekete hajjal büszkélkedhetett és fenéken rúgta. A kócos hajú a hirtelen jött támadástól lefejelte a felette lévő kőkorlát egy részét. Barátai egy pillanatig tanácstalanul meredtek rá, végül észrevették a támadót.
- Evans megőrültél?! - Mordult rá Sirius. Lily felvont szemöldökkel mérte végig őket, és undorodva húzta el a száját a fenekét simogató Jamest látva.
- Miért leskelődtök Liz és Regulus után? Kérdezte számon kérő hangon Lily.
- Mert valamit akar Liz-től – fújtatott James.
- Igen, és akkor mi van?
- Komolyan? - Döbbent meg a fiúrakás James kivételével, aki mellét kidüllesztve felhúzott orral cüccögött.
- Én megmondtam.
- Binns professzor kérésére korrepetálja Mágia történetből. De gondolom, te másra gondoltál, Potter. Szánalmas. Húzta el a száját Lily.
- A kezét fogta múlt héten. Fújtatott James.
- Azért, mert Lizt megátkozta az-az Avery gyerek és végigszánkázott a lépcsőn. Liz felsértette a kezét és mivel Regulus ért a horzsolások gyógyításához, ami egy elsőévestől nagyszerű, még Madam Pomfrey is mondta. Reg ellátta.
- És én erről miért nem tudtam? Meg mit kereset ott, mikor az mocsok megátkozta? – sziszegte James kivörösödött arccal.
- Regulus meg Liz akkor jöttek ki Binns terméből azért volt vele. És azért nem szólt nektek Liz, mert úgy gondolta nem kell minden lélegzetvételéről jelentenie, meg ismer benneteket. Meg bosszultátok volna.
- Még szép. Lizbeth-ről van szó – szólalt meg Remus.
- Még te is átkozódnál? Szégyelld magad, Remus. Nem gondoltam volna rólad. Bár megértelek... - húzta el a száját mosolyogva Lily és végigmérte a pipacsvörös arcú Lupint.
- Liz olyan, mintha a nővérem lenne. Folyton segít nekem, és túl sok rossz érte, nem szeretném, hogy valami baja legyen. - Nézett Lupin Lily szemébe.
- Értem. De akkor sem ez a módja.
- Pedig igen. A mardekárosok másból nem tanulnak. Lizbeth-et is azért szemelték ki, mert félvér. A helyedben Evans, én is óvakodnék. Te mugli szülők lánya vagy.
- Mire akarsz te most kilyukadni, Black?
- Aranyvérű családba születtem – kulcsolta össze a kezét Sirius – így tisztában vagyok azzal, mit gondolnak azokról, akik mugli szülő gyerekeként mágiahasználók lesznek és mit is éreznek, mikor egy aranyvérű varázsló vagy boszorkány beházasodik egy muglihoz. Gyomorforgatóan undorítónak és perverznek tartják. Megjegyzem, én nem. Szívesen cserélnék veled.
- Egyszóval vigyázz te is, meg Lizbeth is. Avery szülei halálfaló-pártiak.
- Őszintén örülök, hogy aggódtok értünk, de nem kell. - Fordult meg Lily.
- Akkor gondolom, Caty néni önként ugrott bele a halálos átokba. - Suttogta James. Lily megtorpant és a fiúra nézett – te is tudod, hogy szándékosan támadtak rájuk, és ha lehetőségük lesz, megölik Alex bácsit és Lizbeth-et is. De én ezt nem fogom engedni. Imádtam Caty nénit, aki történetesen a keresztanyám volt. Egy tiszta szívű, kedves nő volt. A keresztapám az egyik példaképem, de Lizbeth ezerszer fontosabb. Ő a nővérem, Lily. Tudom mi vár rá, és ezt ő is nagyon jól tudja. Ostobaság azt hinni, hogy az iskola falain belül nem érhet senkit sem kár, ezt te is megfogod tapasztalni.
- Lizt nagyon sajnálom. Tudom, hogy azért, mert a szüleim muglik és elítélnek a hozzátok hasonló aranyvérűek, de kösz jól vagyok. Liz meg tud magára vigyázni. Nem ismered te olyan jól, mint hiszed. - Fordult sarkon Lily és elviharzott.
- Ostoba Evans – morogta James.
- Lányok – ingatta a fejét Sirius.
- Mire célzott Lily? - Szólalt meg Peter.
- Igazad van Peter, Lizbeth valamire készül. De vajon mire? - Gondolkodott el Remus.
- Azt hiszed, hogy a mi kicsi Lizbeth-ünk valamit tervez, Remus? - Nézett James a barátjára.
- Igen, Lily mintha erre utalt volna.
- Csak nem hiszed, hogy Lizbeth fekete mágiát akar tanulni? Irtózik tőle. Ráncolta a szemöldökét Sirius.
- Nem tudhatjuk, mit érezhet Lizbeth. Nézet le Remus, ahol a lány Regulusal beszélgetett.
Íme egy hosszabb fejezet. Lehet, hogy nem lett a legjobb, mert az elmúlt pár napban és most sem vagyok valami fényesen >< valami féle szédüléses izé támadott meg. De remélem egy hangyányit tetszik nektek :3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...