53 szösz

1.9K 130 7
                                    

Liz a lépcső alján ült és a korlátnak dőlt. Körülötte emberek voltak, akik részvétüket suttogták felé. Tudta, nagyrészük nem is gondolta komolyan. Figyelte a vendégegeket, akik halkan vagy fél hangosan beszélgetek apja haláláról, annak vagyonáról és persze róla. Lizt nem lepte meg, hogy a híresebb aranyvérű családok is megjelentek és gőgös arccal néztek körbe, de a koporsó közelébe sem mentek. Velük, és a többi vendégekkel keresztapja és keresztanyja foglakozott.

- Szia – köszönt Regulus halkan a lánynak.

Liz felpillantott rá és haloványan rá mosolygott.

- Szia.

- Részvétem – ült le a lány mellé a fiú és gyengéden megpaskolta Liz kézfejét. A lány hálásan elmosolyodott - Tudsz valamit?

- Sajnos még nem, de Alastor bácsi megfogadta, hogy elfogja őket.

- Most akkor mi lesz veled?

- A keresztszüleim a gyámjaim így velük fogok élni már meg is csinálták a szobámat. Szép lett.

- Liz, sok mindenben nem tudok neked segíteni, de, ha akarsz valakivel beszélgetni, én szívesen meghallgatlak.

- Köszönöm, Reg – szorította meg a fiú kezét Liz – örülök, hogy itt vagy! – dőlt Reg vállának.

- Elhoztam, amit kértél.

- Köszönöm.


Mindenkitől bocsánatot kérek, hogy ennyit késtem de húzós hetem volt és ezt a kis szöszit nem volt időm fel rakni. De megpróbálok igyekezni a folytatással :)

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteOnde histórias criam vida. Descubra agora