118 szösz

1.3K 89 30
                                    

- Te menekülsz előlem? Szólalt meg Sirius Liz mögött mire a nő halkan felsikoltott és a szívére tette a kezét.

- Hogy találtál meg? Kérdezte idegesen Liz, mire a férfi felvonta a szemöldökét és lusta mosollyal az arcán meg bökte az orrát – oh, értem. Húzta el a száját Liz.

- Kicsit érzékenyen érintett, hogy faképnél hagytál, mikor lecsokroztál - Tette zsebre a kezét Sirius – Lily elmondta, hogy egyszer azt mondtad, hogy az lesz a férjed, akiről lepattan az esküvői csokor. Bár bevallom kicsit váratlanul ért.

- Sajnálom.

- Ezt soha ne sajnáld Bells – tűrte el a nő a kontyából ki bújt tincset a füle mögé – örülök, hogy engem találtál el és nem mást.

- Fájt?

- Nem volt kellemes tekintve, hogy volt közötte rózsa is. És hát nincsen tövis nélküli rózsa – vont vállat Sirius mosolyogva és leült a padra és figyelte a lassúzó fiatalpárt – egy nap mi is összeházasodunk majd? Kérdezte a férfi és Liz érezte benne az aggódást.

- Igen – felelte a nő és leült Sirius mellé, majd neki dőlt – de ne most. Ez az időszak rossz emlékeket idéz.

- A szüleid miatt ugye? Mondhattad volna Jamesnek és Lilynek biztos vagyok benne, hogy át tették volna a szertartást.

- Ez az ő napjuk nem az enyém. Tudod Mancs jó látni őket, hogy boldogok még ebben a zűrzavaros időkben is. Kellett ez mindenkinek – suttogta Liz.

- Igen – bólintott Sirius és összekulcsolta az ujjait a nőével – mindenkinek kellett ez a boldog nap.

- Olyan nyugodt és békés minden, mintha nem volna semmi rossz a világban. Mintha az elmúlt évek gonoszságai és aljasága eltűnt volna egy pillanat alatt és csak a jó a tiszta boldogság maradt volna. Minden csendes és nyugodt. Ugye a miénk is ilyen lesz?

- Igen, de hogy hangos lesz az is biztos, mert James nem fogja majd vissza magát és Lily sem. Remusról nem is beszélve – nevetett fel a férfi – már alig várom azt a napod, mikor tényleg a feleségem leszel. Ott állsz gyönyörű fehér ruhában a hajad szabadon, hogy bele kapjon a szél és táncoltassa. Hm, nekem lesz a legszebb, legokosabb és a legtehetségesebb felesége a világon. Én büszkén állok majd melletted és levakarhatatlan vigyor lesz az arcomon.

- A nyár jó volna. Legyen nyáron.

- Mi? Kérdezte Sirius.

- Hát az esküvő. Ezen a nyáron.

- Miért a nyár? Akkor házasodtak a szüleid? Kérdezte kíváncsian Sirius.

- Nem. Ők január 23-án házasodtak össze. Szeretem a nyarat, mert akkor nálunk voltatok és sok szép emlékem van... meg akkor meleg is van, és én nem akarok fázni az esküvőnkön.

- Igaz, én sem szeretnék - Bólintott mosolyogva Sirius és szorosan magához húzta a nőt.

- Akkor mond, hozzám jössz a nyáron? Kérdezte széles mosollyal a nő.

- Mit szólnál, ha ezek után én nemet mondanák? Kérdezte Sirius és fél mosollyal figyelte az elsápadó nőt.

- Ki tekerném a nyakad – bökte oldalba Siriust a nő.

- Bolond nőszemély te már hozzám tartozol. Nincs menekvés – kacsintott a nőre Sirius – hozzám jössz és kész. Csókolta meg hosszan, majd szélesen elvigyorgott és kinyitotta a tenyerét, amiben egy éköves gyűrű volt. Liz halkan felkuncogott és somolyogva fel pillantott Siriusra.

- Elloptam a pillanatod? Kérdezte Liz, mire Sirius harsányan felnevetett.

- El bizony, de nem érdekel, mert tudom, hogy hozzám fogsz jönni. Ugye?

- Igen – bólintott a nő és Sirius felhúzta az ujjára a gyűrűt – nagyon szép. Mióta őrizgeted?

- Akkor vettem meg, mikor össze jöttünk – húzta ki magát a férfi – már akkor tudtam ám, hogy igen fogsz rebegni nekem. Így megrendeltem a lehető legszebb gyűrűt a leggyönyörűbb nőnek.

- Egy táncra kedves jegyesem? Nyújtotta a kezét Liz a férfinak

- Csak egyre? Biggyedt le Sirius ajka játékosan.

- Az összesre.

- Úgyigen. Meg aztán soha nem utasítunk el a nőt, ha felkér egy táncra. Mosolygottel Sirius


Éppen néztem a HP harmadik részét, mikor ezt a szöszt befejeztem. Abszolút-e a kedvenc részem könyvben és filmben egyaránt. Na, mindegy. Remélem tetszett nektek a szösz :) Most ehhez, volt ihlettem. Nem tudom tényleg mikor jönn a következő, mert most máshoz van ihlettem vagy is azt akarom megírni, mikor Liz... oh nem... nem spoiler-zek. ;) Majd úgy is meglátjátok XD

De amúgy tényleg mást is írok. Van még pát történetem, amit írnom kellene, ami nem Hobbit, mert ahhoz most nincs ihlet és szerintem egy ideig nem is lesz. Kicsit rossz emlékeket idéznek fel :(  Bár annyiban hasonlóak, hogy az egyik főszereplőmet is Artemysnek hívják XD név adásban nem vagyok penge sajna. De az a történetem nagyon fontos a szívemnek és nagyon jó kikapcsolás :3 Szóval azért igyekszem itt is.

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteOnde histórias criam vida. Descubra agora