Sirius felemelt kézzel fél pucéran hátrált a falig és csak a rászegeződő pálcát figyelte.
- Mit keresel a nővérem házában, pizsamában Tapmancs éjnek évadján? Kérdezte veszedelmesen James.
- Itt lakom haver és örülnék, ha nem szegeznéd rám azt a kurva pálcát, még a végén elsül.
- Jamie te mit keresel ilyenkor itt... egek – sikoltott fel Liz, mikor meglátta, hogy James Siriusra fogja a pálcáját – nem teszed el, de rögtön te állat! Rohant le a lépcsőn és ellökte a pálcát és Sirius elé állt.
- Magyarázatott követelek! Mit keress itt Sirius a házadban, hiányos öltözékben? Üvöltötte James Liz arcába.
- Itt lakik velem. És ha nem esne, nehezedre húz a francba, mert vissza mennék a szobánkba. Intett az ajtó felé Liz.
- Hogyan értsem, hogy itt lakik? Veled egy házban vagy veled egy ágyban?
- Sirius a párom, úgy ahogyan neked Lily - Tette csípőre a kezét Liz – és igen egy ágyban is alszunk és egy közös szekrényünk van.
- Azért túlzás ezt állítani. A cipőid elfoglalják az én részemet is van egy nagyon pindurka helyem a ruháimnak– húzta mosolyra a száját Sirius.
- Mióta vagytok ti együtt? Kérdezte suttogva James.
- Jó pár hónapja – vonta meg a vállát Liz – és csak is azért nem mondtuk el, mert tudtuk, hogy felfújod az egészet.
- Szereted? Kérdezte James Liztől.
- Más különben szerinted itt lehetne? Vonta fel a szemöldökét Liz.
- Jogos – hagyta rá James, majd Siriusra nézet – tőled meg sem kérdezem, mert tudom – tette el a pálcáját James – de ha egy könnyet...
- Tudom, tudom kiheréltek – Legyintett Sirius – sorba kell, majd állnod, ha ez eljön, mert Remus és Lily előtted állnak.
- Ők is tudták? Bődült el James.
- A szüleid is. Tudod ők nem olyan homályok, mint te öcsi. Szóval, most hogy ezt tisztáztuk elhúzhatsz a fenébe, mert mennénk aludni. Tessékelte kifelé Jamest Liz. Sirius még intett a döbbent barátjának még mielőtt rá vágták volna az ajtót.
- Hát végül ő is megtudta – csapta össze a tenyereit Sirius – végre nem kell senki előtt titkolóznunk.
- Sejtettem, hogy örülni fogsz ennek. Fonta össze a karjait Liz – ebben a te kezed van ugye?
- Az enyém? Kérdezte vigyorogva Sirius, majd bólintott – igen az én tervem volt. Lilyt kértem meg, hogy segítsen, és íme – tárta szét a karjait a férfi.
- Most boldog vagy?
- Mocskosul – nevetett fel kutya mód és Liz elé sétált – te nem vagy az?
- Nem tagadom élmény volt látni Jamie arcát – harapott az ajkába Liz, mire Sirius felnevetett.
- Igaz, de most akkor mennyük is vissza a szobánkba, mert be kell fejezni azt, amibe bele, kezdünk. Dobta a vállára Lizt Sirius, aki felnevetett csilingelően.
Lily közben járásának hála már Jamie is tudja a titkolt kapcsoltatott, de az hogy kirakták a szűrét nem szűnt meg a baj. Vissza jön majd ;)
Remélem tetszett nektek ez a kis szösz :)
Igyatok sok folyadékot és vigyázatok magatokra ebben a hőségben.
A dehidratáltság nem játék szóval sok folyadék!!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...