- Az ütő olyan, mint a pálca a kezedben! A karod meghosszabbítása. – Adta Sirius a lány kezébe a terelőütőt.
- Értettem – bólintott a lány – de ezt már számtalanszor elmondtad a nyár folyamán.
- Nem baj, most hallod még egyszer. James biztos, fogó lesz, és én nem akarok más párt, mint tégedet. Néha kissé nyámm-nyámm vagy, de ügyes. Holnap lesz a válogatás és mindent bele kell adnod! Ha nagyon nem megy, konfúziós bűbájt fog alkalmazni James. Megtanulta a nyáron.
- Nem csalunk – pirított a lány a fiúra - a magam erejéből fogok a csapatba kerülni és nem holmi csalással.
- Jól van- tette fel a kezét Sirius – ez esetben gyakoroljunk még. Akkor, mid neked az ütőd?
- Mint a karom...bla-bla..
Liz másnap idegesen toporgott Sirius mellett.
- Be fognak venni. Sokat gyakoroltunk – nyugtatta Sirius a lányt.
- Biztosan felsülök.
- Beszélsz itt marhaságokat. Sikerül és kész. A szívemben érzem – mosolyodott el szélesen a fiú.
- Te marha – nevetett fel a lány és vállon ütötte barátját, mégis könnyebb szívvel lépett ki a pályára. Kint volt talán az összes Griffendéles a lelátókon, a Mardekártól azonban csak Reg meg Perselus volt ott Lily, és Mary mellett. Remus lelkesen integetett, Peter inkább az evéssel volt el foglalva, amíg barátja oldalba nem bökte.
- Nyugi – súgta oda Sirius.
- Rendben.
- Na, akkor lássuk, hogy olyan ügyes vagy, amilyenek a két lökött mondott – fordult feléjük Ernie Mcloren, a csapatkapitány. Liz nagyon sóhajtott és bólintott.
A Griffendél toronyban hatalmas ünneplés fogadta, amikor belépett a portrélyukon. Lily és Mary sietett elé és átölelték.
- Tudtam, hogy sikerülni fog! – bokszolt a levegőbe Mary – gyönyörű ütés volt. Ilyet még nem láttam!
- És az a csavar – próbálta túl kiabálni a zsivajt Lily – büszkék vagyunk rád.
- Lizbeth, megmondtam, hogy Te leszel a terelő a csapatban, nem? Kurjongatott James, és a vajsörös poharát a magasba emelte. Liz könnyektől csillogó arccal nevetett tisztán és boldogan.
- Verhetetlen páros leszünk mi ketten! –ölelte meg Sirius a lányt – Black és Arrow – nyújtotta ki kezét a fiú és körbe mutatott a toronyban – rettegni fognak tőlünk!
Bocsánat a késéért, de a munkámban volt egy határ idős munkám, amit be kellet fejeznem és volt egy szomorú évforduló is a héten.
Remélem tetszett a kis szösz nektek a következő hamarosan jön ;)
KAMU SEDANG MEMBACA
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
Fiksi PenggemarA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...