James éppen kirakta a sakkfigurákat, mikor Atlasz kopogott az ablaküvegen. Sirius hanyagul intett az ablak felé a pálcájával, mire az kinyílt és beszállt rajta a bagoly egyenesen a konyha asztal közepére a virág váza mellé, majd lepottyantotta a levelet, amit hozott. Boldogan huhogott párat, majd a tollait megborzongatva kirázta a tollaiból az eső cseppeket.
- Édes leveled jött – kiáltotta el magát Sirius.
- Kitől? Kérdezte Liz az emeletről, mire a férfi felállt és felvette a levelet és percekig nézte.
- Valami ügyvéd szerűségtől, aki rettentő rondán ír – kiáltotta a férfi – megnézhetem?
- Mi lenne, ha felhoznád és nem üvöltöznél a házamban Sirius – üvöltötte le Lily, mire Sirius felemelte a kezeit és egy grimasszal az arcán felindult a lépcsőn.
- A nejed elsárkányosodik – mondta a válla felet Jamesnek Sirius, mire a barátja halkan felnevetett.
Liz és Lily éppen a könyves polc előtt álltak és a könyveket rendezgették, mikor Sirius belépet. Körülöttük temérdek kisebb nagyobb könyv oszlopok voltak minden bizonnyal témájuk szerint elosztva és Lizt ismerve betű rendbe rakva.
- Ugye tudtok róla, hogy boszorkányok vagytok? Kérdezte mosolyogva a férfi és a várt hatás, ami nem maradt el. Lily egy lefitymáló fintort villantott, míg Liz szeme szikrázott – de gondolom a könyvrendezés olyan meló, ami női precizitás szükségeltetik, amire mi alávaló férfiak képtelennek vagyunk pálca nélkül így megmutatjátok nekünk, hogyan is kell. Eltaláltam?
- Meny a francba Black – mordult fel Lily.
- Hol a levelem? Kérdezte Liz és a férfihoz ment, aki felemelte magasba a levelet és lehajolt a nőhöz.
- Futár díjat kérek – kacsintott Sirius és a nő felé csücsörített. Liz felnevetett és egy gyors csókot, nyomot a férfi szájára és kikapta a kezéből a levelet.
- Mi féle levelet kaptál? Kérdezte Sirius és a nő feje fölött bele pislantott az olvashatatlan levélbe.
- Hivatalosan eladtam a spanyol országi házamat, amit befektetésként vettem és sikerült megszereznem azt a kis házat, amit már kinéztem.
- Azt ahová majd az esküvő után költöztök? Kérdezte izgatottan Lily, mire Sirius értetlenül nézet a két nőre.
- Hogy? Kérdezte Sirius – nekem miért nem szóltál? Talán, mint az eljövendő férjed tudnom kellett volna a terveidről.
- Norwichben találtam egy édes kis házat, mikor az egyik píárosommal volt találkozom. Mancs nem volt időm szólni így gyorsan megkértem az ügyvédemet, aki elkísért a találkozóra, hogy járjon közre az érdekemben. És most a miénk. Hát nem csodálatos? – ugrált izgatottan Liz.
- De az – hagyta rá a férfi – mond ez mindig így lesz? Kérdezte Sirius és Liz döbbenten nézet fel a férfira. Lily az ajkába harapott és a nyakát behúzva kioldalazott a szobából nem igazán akart fül tanúja lenni a kényes beszélgetésnek és, hogy a lépcső fordulóban hallgatózó férjét elrángassa a konyha felé, ahol lehetőleg elég mesze lesznek Liz-éktől.
- Tessék? Kérdezet vissza a nő.
- Azt kérdeztem mindig így lesz, hogy te eldöntesz valamit és akkor annak úgy kell lennie? Nekem nem lesz bele szólásom csak el kell fogadnom?
- Sirius most az a bajod, hogy a beleegyezésed nélkül vettem egy házat? Már meg ne haragudj, de hadd költsem arra a vagyonomat, amire szeretném. Megtetszett a ház és a birtok így mivel van rá galleon-om megvettem.
- Házasok leszünk és úgy természetes, hogy megbeszélünk mindent. Lehet nincs, akkora vagyom mint neked, de én is részt szeretem volna venni a közös otthonuk kiválasztásában. Olyan nehéz lett volna?
- Küldetésen voltál és az sem volt biztos, hogy az enyém lesz. Küldtem volna baglyod utánad, hogy Sirius találtam egy házat és megvenném, gyere már el két átok között megnézni – sziszegte a nő.
- Bells, akkor hagytad volna a francba. Azt szerettem volna, hogy ketten válaszuk meg az otthon ahol élünk majd, ha már nem neked nem jó az, amiben élünk. Tényleg nem mondtad miért nem felel már neked meg a mostani ház. Mond mi a baja a mostaninak?
- Mert nincs benne gyerek szoba – tette csípőre a kezét – nézd Lilyék is úgy választottak már házat, hogy van hely a kicsinek, ha egyszer lesz. De a mostani otthonukban nincs hely egy babának. És én szeretnék gyereket és annak kell egy kibaszott szoba! - villogott dühösen Liz szeme és már szinte kiabált – és az a ház tökéletes. Több szobája is van, ha több babánk lenne és nem beszélve a nagy udvarról és a körülötte lévő erdőről. Ott a gyerekeink biztonságosan tudnának játszani, teszem azt kviddiccset.
- Terhes vagy?-kérdezte Sirius suttogva – ez a baj? Ugye az vagy?-kérdezte reménykedve a férfi, mire a nő a fejét ingatta.
- Még nem – fonta össze a karjait Liz – de szeretnék egyszer az lenni. De miért csak ezt veszed ki a szavaimból?
- Mert szeretném, hogy legyen babánk.-mondta a férfi, majd felsóhajtott és elmeredt a semmibe. Liz már éppen szóra nyitotta a száját, mikor egy lusta mosoly jelent meg a férfi szája szélén – babát szeretnél ezért vetted a házat – suttogta a férfi.
- Sirius?- nézett aggódva Liz a férfira és kissé ijedten lépett hátrébb, mikor Sirius rávigyorgott.
- Jó vettél egy házat, majd elmegyünk és megnézzük – indult le az emeletről – több gyereket akar – nevetett fel boldogan a férfi és Liz kitárta a karjait és értetlenül nézett utána.
- Most én vagyok hülye, vagy csak én nem értelek? Telihold van? – rohant az ablakhoz a nő. Még félig sem látszott a hold. A nő fáradtan dőlt neki az ablaküvegnek – uram adj erőt ehhez a mamlaszhoz.Javítást köszönöm machkingaa
Nagyon ügyesen kijavítódott eme szösz, köszönet machkingga -nak, de annyi sok dolgom volt, hogy nem tudtam fel tenni. Szóval bocsánat ><""" Nem is voltam gép közelbe és energiám sem lett volna be kapcsolni, mert nagyon elfáradtam. A jövő héten meg két hétig helyettesítek és nem tudom, hogyan leszek aktív. Így ha eltűnök a térképről az miatt lesz.
Remélem tetszett nektek a szösz :)
ESTÁS LEYENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...