34 szösz

2.1K 158 36
                                    


James Potter olyan nagy hévvel csukta be a szobája ajtaját, hogy a vakolat is leesett. Remus a könyvéből felpislantva látta, hogy barátja igazán dühös. Peter ijedten lépett el előle, mikor az elment mellette. Sirius kérdőn nézett Jamesre, aki megállt előtte, összeráncolt szemöldökkel.

- Mi a bajod? Tekintett fel a Kviddics évszázadaiból a fiú.

- Csak az, hogy az öcséd akar valamit Lizbeth-től. Láttam az imént, mikor a kezét fogva édesen beszélgettek. Gondoltam, ezért minimum leátkozom a fejét, mégis csak Mardekáros, hiába a tesód, erre Lizbeth nemes egyszerűséggel lefegyverzett.

- Meg akartad átkozni az öcsém? - Bődült fel Sirius oroszlánmódon.

- Fogta Lizbeth kezét, haver. - Túrt a hajába –az én Lizbeth-em kezét.

- Csak a kezét fogta. Nem tudod a részleteket. Alig fél éve ismerik egymást, nem kell arra gondolni, hogy feleségül is kéri, James... – nyugtatgatta Remus a feldúlt barátját.

- Hát, ne is. Mardekáros ne legyen a sógorom. Neki mást gondoltam...

- Kit? - Cincogott közbe Peter.

- Nem téged, az biztos. Még nem tudom, de nem őt. - Kulcsolta össze a kezét James.

- Regulus lehet, hogy Mardekáros, de nagyon jószívű fiú. És ha tetszik neki Lizbeth, akkor mi van? Úgyis Lizbeth dönti el, hogy akar-e valamit tőle. Forgatta a szemét Remus.

- Lizbeth túl naiv. Pár jó szó neki és már meg is van fogva. Hiszen Pipogyusszal is milyen jó barátok – húzta el a száját. - Nem beszélve arról, hogy Lily is kedveli azt a Zsiros hajú lombik idomárt.

- Hát, innen fúj a szél – nevetett fel Sirius – te féltékeny vagy. Nem az bánt, hogy Lizbeth Reg-gel barátkozik, hanem az, hogy Evans ki nem állhat, pedig te oda vagy érte.

- Nem... igaz – szűrte ki a fogai között James, paprikavörös arccal.

- Persze – Fújtatott Sirius - Regulust hagyd ki a hülyeségeidből - bökte meg Jamest Sirius.

- De Lizbeth...

- Semmi de. Először győződjünk meg arról, hogy valóban van-e igazság, abban amiket bele képzeltél egy olyan kicsi dologban mint, hogy fogják egymás kezét.  Majd utána mérlegelünk mindent. Értve? Kulcsolta össze a kezét Sirius.

- Rendben - bólintott durcásan James - de figyeled meg, hogy igazam van.


Imre egy újabb szösz remélem tetszik nektek. hamarosan folytatás ;)

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteOnde histórias criam vida. Descubra agora