- Ki apa szerelme? – emelte ki a kiságyból a pityergő kislányát Sirius és óvatosan ringatni kezdte – persze, hogy te vagy – mosolygott Emilyre a férfi és figyelte, ahogyan teljes átéléssel az öklét majszolta.
- Ha mindenért felveszed hozzá fog szokni és az nem jó ám – tette csípőre a kezét Liz szemöldök ráncolva az ajtóban állva.
- De pityogott – mondta duzzogva Sirius és az újával megsimogatta lánya pufók arcát – ugye azt akartad, hogy apa felvegyen – gügyögte a férfi és Emily mosolyra húzta a száját.
- Téged az ujja köré csavart már most és úgy fog belőled hülyét csinálni majd, ahogyan vagy tudd meg Sirius Black – mutatott a férjére Liz elfojtott mosollyal.
- Kit izgat – vont vállat a férfi, majd a felesége felé mutatta a lányukat - Hát mond, hogy nem édes.
- Persze, hogy az. Emily cuki baba és ezt már most fegyverként használja pár naposan. Rád ütött... nekem végem - Tárta szét a karjait a nő.
- Oh, nem kell így felfognod édesem – pislogott ártatlanul Sirius és Liz arcán megrándult egy izom, mikor a lányára nézve ugyan az-az arckifejezés ült, mint az apjáén – add ide Emi-t megetettem.
- Mindjárt hozom a cuclis üvegét –indult el a férfi.
- Sirius nem üvegből akarom – szólt utána, mire a férfi csalódottan megfordult.
- Akkor nem etethettem meg ugye? Kérdezte a férfi csalódottan.
- Nem, de lesz rá alkalmad ne félj. Vette át a kislányt Liz és elindult az ágy felé – ha akarsz itt maradhatsz – helyezkedett el Liz.
- És én mit kapok enni? Kérdezte a férfi széles mosollyal az arcán és leült Liz mellé.
- Lemész és kérsz valamit Heli-től, mert Hopi Lilyéknek segít.
- Akkor éhen fogok dögleni.
- Az a te hibád. De ha például kinyitod a hűtőt találsz benne kaját – kacsintott a férjére a nő – még Emi-s tudja hol a kaja – mutatott a lányára, aki szorgalmasan evett miközben az anyja mellkasát piszkálta.
- Mert kirakod elé persze, hogy rá csap. Vajon tényleg ennyire finom, mert nagyon mohó a kis bogár – nevetett fel halkan Sirius miközben figyelte a lányát és gyengéden megsimogatta a fejét.
- Hát ezt nem fogod meg tudni. De ne piszkáld – csapott a férjre, kezére Liz – most nézd abba hagyta, mert rád figyel.
- Biztosan már nem éhes.
- Itt nincs olyan opció, hogy nem éhes. Szeret enni, mint te. Szóval hajrá picim – nézet a lányára Liz, mire a kislány szemöldök ráncolva fojtatta az evést.
- Na, most olyan, mint te. Ez a nézés szakasztott a tied. Igen, mint most – bólogatott Sirius – imádom ezt az arckifejezést tőled – mondta a férfi vigyorogva és megcsókolta Lizt és a vállára dőlve nézte a kislányukat, aki az anyja nyakláncába kapaszkodva evett – imádlak benneteket.
- Na, jó ha evett csinálok neked valamit. Adta be a derekát Liz szemöldök ráncolva és érezte, hogy élete férfija elvigyorgott.
Egy kis szülői pillanat volt remélem tetszett nektek :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...