- Sharlotte én vagyok az Liza és nem szeretem a forró csokit – kaparászta meg az ajtót Liz, mire Regulus a köpenye alatt gyanakodva ráncolta össze a szemöldökét, majd kifújta a szőke tincseket a szeméből, amit a nő túl hosszúra növesztett és túlságosan is szőkére.
- Itthon van egyáltalán ez a te Sharlotte-od? Kérdezte Regulus Liztől, aki csak legyintett.
- Lotte nem hagyja el az otthonát, ha nem muszáj.
- Meg leszek én... Fordult Liz felé a férfi, mire rengeteg zár csendült meg, láncok, reteszek és kitudja még – paranoid személyiség?
- Csak amennyire egészségtelen – vont vállat Liz – de rendes nő nem kell félned.
- Ugye tisztában van vele, hogy a zárakat fel tudják törni varázslattal?
- Lotte-jét? Kizárt – Ingatta a fejét Liz, majd széles mosollyal fordul az ajtó nyílására és nem igazán zavartatta az, hogy egy pálca meredt rá – drágám munkád hoztam neked.
- Munka? Tőled? Illegális? Kérdezte Sharlotte és Regulus végig mérte az apró termetű nőt. Haja szemet égető neon zöld volt, arcát ezernyi szeplők borították világos bőrén és fakókék szemei olyan halványak voltak, hogy már majd nem, hogy fehérnek tűntek. Ajkait vérvörös rúzzsal kente ki, ami még furcsábbá tette az összhatást. Ruhája színes foltokból állt, régi rojtokkal, csipkékkel díszítve és ezt megkoronázta a mezítlábassága. A nő Regulusra meredt és a pálcáját a férfira szegezte.
- Teljesen illegális.
- Ő neki? Nyomta a pálcát Regulus mellkasának, míg a másik kezével lelökte a csuklyát róla, majd végig húzta hosszú feketére festett körmét a férfi arcán – egy halálfaló – suttogta a nő és Lizre pillantott.
- A néhai Regulus Black, aki itt most előtted áll Reginald Hamilton már. Kellene egy pálca, ha lehetne. Tudod az újra kezdéshez meg a többi nyavalyához.
- Te nekem mindig izgalmas dolgokat hozol. Lelkesült fel a nő és szélesebbre tárta az ajtót.
- Ne is kérdezem ugye? Fordult Liz felé Regulus.
- Inkább ne – ingatta a fejét a nő és Sharlotte után ment.
- Amúgy mi volt ez a forró csoki dolog? Suttogta Regulus Liznek.
- Ki az a marha aki nyáron forró csokit akar inni? Ingatta a fejét a nő és Regulus felsóhajtott.
- Nők és az ő logikájuk – morogta a bajsza alatt és megtorpant, mikor beért a nappalinak épült, de erdővé átalakított helyiségbe – egek hová kerültem?
- Reg ne bámészkodj. Szólt a férfira Liz valahol a fák mögül. Regulus szemöldök ráncolva nézet körbe.
- Remélem, a fákon kívül nem ólálkodik semmi más itt, mert nem igazán tudnék elviselni semmi újat. Komolyan mondoooooom! Kiáltott fel a férfi, mikor a hátára ugrott egy kövér fekete macska.
- Mr. Gombolyag ne ijesztgesd a vevőt – jelent meg Sharlotte és lecibálta a ragaszkodó macskát – kedvel téged – csillant meg a nő szeme, mikor letépte Regulus köpenyéről a kandúrt a köpennyel együtt.
- Nagyszerű – Lépet el a férfi tőle és szorosan az oda érkező Liz mellé állt – két őrült nőszemély, őserdő és egy fenevad. Mi lesz még itt?
- Ha ennyire gyenge lelkületű vagy halálfaló kérlek, ne menj a szomszéd szobába – szólalt meg Sharlotte és Regulus oda fordult ahová a nő mutatott. A levelek takarásából egy vasajtó látszott valamelyest ki és meg remegett mintha valaki ki akarna törni, majd egy hatalmas öblös ordítás szűrődött ki.
- A nevem Regulus vagy is Reginald és nem halálfaló – mordult fel a férfi, mire újabb vészes üvöltés hallatszott, majd erőteljesen megremegett a ház - Ez a ház nekem túl sok – mondta Regulus és fennakadó szemekkel elterült az avaron.
- A fivére is ilyen? Kérdezte Sharlotte és letette a macskát, aki dorombolva bújt Regulushoz, majd a mellkasára telepedett és összegömbölyödött rajta.
- Sirius? Nem igazán ijedős, de a molylepkétől a frász töri ki.
- Gyengék ezek a hímek – ingatta a fejét Sharlotte és Regulusra szegezve a pálcát és előre röptette – de neki állok ennek az egyednek az új pálcájának.
- Köszönöm Lotte. A fizetség még mindig ugyan az? Forró csoki?
- Igen, remélem valami ínyencséget hoztál. Mosolygott el a nő szélesen így láthatóvá váltak az agyarai.
- Most nullást hoztam igazi csemege – tette le a hűtő táskát az egyik tuskóra Liz.
Íme az új szösz. Remélem tetszett nektek és az új kis mellék szereplő :) Nagyon meg szerettem remélem ti is annyira fogjátok a későbbiekben is szeretni mint én. A Regulus antifanok szerintem csípni fogják, mert nem kedveli Reget XD
ESTÁS LEYENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...