Sirius berántotta a terembe az egyedül sétáló Lizt a folyosóról és becsapta az ajtót.
- Már azt hittem soha nem jössz ki abból az átok teremből - csókolta meg hosszan.
- Megörültél? Észrevehetnek – ráncolta a szemöldökét Liz, de hangjában inkább nevetés bujkált, mint korholás.
- A térkép szerint senki sincs az emeleten – kacsintott Sirius Lizre és meg lengette a pergament, mire Liz csak a fejét ingatta – sokat kellett várnom rád Bells. Kettesben akartam lenni veled azért jöttem ki.
- Én jó vizsgát akartam tenni azért maradtam ennyi ideig. Merem remélni nem csaptad össze. Meg aztán alig 10 perce jöttél ki.
- Rengeteg idő az, ha várakozással tölti el az ember. Sóhajtott fel Sirius – Na, és hogy érzed milyen lesz a vizsgád?
- Számolásaim szerint kitűnő leszek talán iskola első is. Jamie-k még bent szenvednek és te kijöttél. Vallj.
- Iskola első biztosan nem leszek édesem az tuti, de a vizsga jó lesz. Ami pedig a fiúkat illeti, nem kell félteni egyiket sem maximum Peter-t – Vont vállat Sirius, majd a szemét forgatva elhúzta a száját.
- Eddig mindig megúszta most is meg fogja – hagyta rá Liz – Amúgy miért rántottál be ebbe a terembe?
- Mondtam, hogy csak kettesben akartam lenni veled úgy, hogy nem kell azon izgulnunk mikor fedeznek fel. Igazán elmondhatnák, hogy egy pár vagyunk akkor legalább nem kellene bujkálnunk.
- Azt hittem élvezzed.
- Persze izgalmas meg minden, de hát akkor is. Ölelte magához Sirius Lizt.
- Még nem akarom. Azt szeretném, hogy ezek a pillanatok a melyeink legyenek. Jamie így is tiszta ideg lesz, ha meg tudja. Hiába a legjobb barátod jelen állásod szerint a legnagyobb probléma veled, hogy Black-nek születél és Regulus után ez a lehető legrosszabb dolog. Jamie most abban a korba lépet, hogy minden szutyok miatt aggódik.
- A te Jamie-et csak bízd rám – legyintett Sirius – de a csajokat lerendezhetnéd te.
- A csajok, ahogyan nevezted a legnagyobb probléma Mancs. Ha megtudnák, hogy együtt vagyunk, le sem szállnának rólam. Így is múltkor folyamatosan faggattak. Idegesítő volt. Majd ha vége az iskolának, elballagtunk messze mentünk egymástól akkor elmondjuk.
- És mi lesz velünk, ha vége lesz, az iskolának mond? Kérdezte Sirius halkan.
- Te beállsz a Főnix rendjébe Jamiékkel én meg szépen haza megyek. Felelte Liz.
- Ezt hogyan értsem? Kérdezte sötéten Sirius és ellépet Liztől.
- Én nem állok be Mancs, mert ha megtenném, te tuti nem tudnál úgy harcolni Voldemort ellen, ahogyan szeretnél, mert értem aggódnál folyvást. És én ezt nem akarom. Én otthon leszek és kurvára remélem, hogy jelentkezel nálam minden nap - bökte meg durván Liz – te azt hitted doblak? Sirius tudom milyen vagy így otthon várlak.
- Otthon?
- Van egy házam és ott. Nem rég vettem, apám birtokára nem akarok vissza menni.
- Van nekem is egy házam Bells...
- A tiedet sikeresen leamortizáltátok a téli szünetben a lökött Jamie-vel. Az enyémnek minden fala a helyén van nem, mint a tiednek. Fonta össze a karjait Liz dühösen – szeretek a csillagos ég alatt aludni félre ne értsd, de azért vannak határok. Szóval én haza megyek.
- Ez az ajándékod nekem a vizsgáért? Oda mehetek hozzád? Kérdezte Sirius.
- Minden bizonnyal egy bizonyítványt lesz igazából.
- Bells.
- Vagy csontot kérsz?
- Lizbeth.
- Oh, meg van. Kapsz egy új nyakörvet – mosolygott szélesen Liz.
- Elizabeth – mordult fel Sirius játékosan – ne húzd az agyam.
- Pedig igazán élvezetes. Komolyan órákig képes lennék ezt csinálni és figyelni a reakcióidat. Harapott az ajkába Liz és felkuncogott.
- Te játszatsz velem te nő?
- Igen – mosolygott szélesen Liz – jobb lenne hozzá szoknod.
- Akkor hozzád bútorozhatok? Kopogás nélkül mehetek be a házba?
- A barát bekopog, mielőtt belép a házba Sirius.
- Ez igaz aranyom, de az olyan barát, mint én erre azt mondaná: Itthon vagyok – mosolygott Sirius szélesen, mire Liz felnevetett.
- Igen beköltözhetsz.
- Kapok csókot? Tudod nagyon kimerített ez a vizsga meg minden és jól esne egy erőt adó csók.
- Az előbb kaptál.
- Oh, az csak üdvözlő puszika volt nem csók – fortyan fel Sirius – meg aztán én adtam nem te.
- Tényleg? Oh, nem mondod?
- De, bizony. Bólogatott szomorúan Sirius és nagy szemeket meresztett.
- Ezek a könyörgő kutya szemeknek ki tudna ellen állni – nyomott egy csókot Sirius szájára.
Egy kis cuki rész nektek :) Remélem tetszett nektek XD
VOUS LISEZ
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanfictionA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...