56 szösz

1.9K 136 4
                                    

Kedves Lizbeth!

Sajnálom, hogy ilyen későn írtam, de most volt alkalmam csak pennát ragadni. Szüleim elmentek az Abszolútra így nyugodtan és minden akadály nélkül neki tudtam állni ennek a levélnek. Utolsó leveledet Sipor szerezte meg anyám orra elől, aki nem vette észre. Nagy lett volna a botrány, ha kiderül, tartom veled a kapcsolatot. Innentől Sipor fog gondoskodni a zavartalan levélváltásainkhoz.

Remélem jól vagy és a bátyám nem okoz neked túl sok gondot. Ugye az óta már rendbe hozták a szobádat és már nem villog semmi felirat az ágyad felett. Sirius helyett is szégyellem magam. Bár sejtem, hogy jó szándék vezérelte a tettét még is... egy lány szobájába kutakodni. Komolyan nem tudom hová tette az eszét. Mond tényleg Malfoy-ék oda mentek hozzátok? Azok után, amit mondott a temetésen?

Remélem épségben oda ért a könyv. Apám észre sem vette, mikor lemásoltam neked... abban a hitben van, hogy nekem kell. Nem valami kellemes olvasmány és nem szívesen adtam tovább neked, mert iszonyat dolgok vannak benne. Remélem, soha nem kell majd használnod. De mivel valami készülődik úgy gondoltam jobb, ha elküldöm neked. Óvatosságra intelek, valami furcsa van a levegőbe. Anyámék barátai túlságosan vidámak veled kapcsoltban és a szüleid gyilkosairól is úgy beszélnek, mintha a közelben lennének, sőt mi több mintha tudnák hol vannak és mire készülnek. Így vigyázz. De remélem nem lesz a gond és csak az én aggódó fantáziám játszik velem. Remélem nincs igazam.

Közeledik a nyár vége és újból találkozhatunk minden bizonnyal csak a vonaton, mert igen óvnak téged, aminek azért örülök. Nagyon várom, hogy újra lássalak, és beszélgethessünk, személyesen. Van is egy meglepetésem neked remélem, majd tetszeni fog. Utazunk egy kupéban? Várom mihamarabbi válaszodat.

Vigyázz magadra és légy óvatos.

Ölelek

Regulus

Ui: Üdvözlöm Siriusékat is.


Ahogyan ígértem itt a következő kis szöszike :) Remélem tetszett nektek :3

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteOnde histórias criam vida. Descubra agora