- Szép az új hajtűd – szólalt meg Remus, mikor Liz elhaladt mellette.
- Jegenyefenyőből készült – mosolygott szélesen a nő – még a dédnagyapám vette az első házassági évfordulójukra a dédnagyanyámnak. Múltkor találtam meg. Ült le Remusal szembeni székre és bele kortyolt a kávéjába.
- Jól áll a hajadban. Amúgy olvastad a Reggeli prófétát?
- Még nem. Kellett volna? Nézet fel Liz döbbenten Remusra – ugye nem halt meg valaki?
- De hogy – legyintett a férfi – akik James-ékre támadtak ketten meghaltak, de hárman elmenekültek őket Lilyék nem tudták elkapni, mert ugye bár Sirius megsérült .
- Igen és mi van velük? Kérdezte Liz értetlenül pislogva.
- Tegnap megtalálták őket félholtan a Minisztérium előcsarnokának falára tűzve – vette elő az újságot a férfi és Liz elé tette, ahol három férfi volt a falra szegezve.
- Szörnyű – suttogta Liz – és nem tudják ki tette? Kérdezte elhűlve, mire Remus a fejét rázta.
- Nem, sőt még ők sem tudják. Mindenki meg van ijedve, hiszen három erős halálfalót egyszerűen legyőzött és a falra szegezett, mint egy pillangót. Nem tudjuk, hogy mellettünk vagy ellenünk van.
- Szerintem mellettünk –vont vállat Liz – bár nem árt az óvatosság is.
- Én is így gondoltam – bólintott Remus – és mond kibékültél már Siriusal?
- Nem – felelte hűvösen Liz.
- Már vagy három napja itthon van Beth – vonta fel a szemöldökét Remus.
- Azért mert becézgetsz, nem fogok megenyhülni felé. Megérdemli. Mondta dacosan Liz és Remus halványan elmosolygott, ahogyan figyelte a duzzogó nőt.
- Azt mondtad a testvéred vagyok, szóval megérdemlem azt, hogy becézzelek. Szóval Beth... Sirius eleget bűnhődött. Ne kínozd már tovább.
- Még meg gondolom. Holnap haza érnek apusék és megkérem anyust, hogy teremtse le ő is akkor kibékülök vele – pislantott fel Liz, mire Remus felnevetett.
- Javíthatatlan vagy.
Dorea hangja visszhangot vert a házban és Charlus Potter kezében megremegett a teás csésze, miközben keresztlánya higgadtan olvasta a Reggeli Prófétát. Remus Lupin szótlanul majszolta a csokis kekszét és félszemmel figyelte az elégedett mosolyú Lizt.
- ... James-nek és Lily-nek is megmondtam, de neked is elmondom drága fiam, ha még egy ilyen húzás és a halálfalók lesznek a legkisebb gondotok! Mi az, hogy a kislányomnak nem szólsz, hogy vagy? Te akarsz lenni a férje? Az ilyen felelőtlen férfi csak messze kerülje el az én kicsikémet. Ha nem javulsz meg Sirius én nevelek meg, de abból nem lesz köszönet... Ne vágj a szavamba, mikor veled ordítok édes fiam. Most csendben végig hallgatott a mondani valómat vagy esküszöm, megátkozlak!
- Sirius nem tudja kivárni míg Dorea befejezi – sóhajtott fel Charlus - olyan, mint Jamie. Ő is közbe-közbe szólt, amíg az anyja pofon nem vágta.
- Jaj, szegény – mondta Liz minden sajnálat nélkül és lapozott egyet az újságban.
- Hát reméljük, ő nem feszíti túl a húrt... vagy még is? Fordult a vendégszoba felé Remus ahol Dorea hangját két nagy csattanás szakította meg és Sirius méltatlankodó felkiáltása.
- Ostoba fiú – sóhajtott fel Charlus, majd Lizre nézet – milyen szép a hajtűd. Új?
- A nagyanyja kapta a nagyapjától házassági évfordulójukra. Jegenyefenyőből van – lelkesült fel Remus – amit halottam róla nem gondoltam volna, hogy ilyen gesztus is szorult bele.
- Plutosz szerette a feleségét, mert hasonló nézeteket vallott mint jó maga. Liana-t ki is tagadták a Nott-ok ez miatt. De, hogy pont jegenyefenyőből.
- Miért? Kérdezte Remus.
- Plutosz pálcája jegenyefenyőből volt. Egy gazdagon díszített erős pálca melyen régi rúnák voltak vésve. Alex irodájában ki volt függesztve egy festmény ott jól látható volt a pálca, amit a kezében fogott. Gervaise Olivander munkája a pálca. A túlélők pálcájának is hívják a jegenyefenyőből készülteket és tekintve hányan akarták megölni az öreget rá szolgált a nevére. Na, hát arra akarok kilyukadni igen csak sajátos, hogy pont abból a fából készítettet hajtűt a nejének, amiből a pálcája volt. Van valami különleges képessége? Fordult lelkesen Charlus Liz felé, aki csak felvonta a szemöldökét.
- Ha különleges képességnek számít, hogy megtartja a hajam akkor igen.
- Oh, te kár – sóhajtott fel csalódottan Charlus, de Remus gyanakodva méregette Liz hajában lévő hajtűt.
Remélem tetszett nektek ez az új szösz. :) Hulla fáradtan csak ennyit tudok írni... szóval, majd jövök a következővel...
KAMU SEDANG MEMBACA
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
Fiksi PenggemarA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...