A szobában az egyetlen egy fényforrás az asztalon lévő lámba volt, ami körül egy moly lepke körözött. Minden csendben volt csak Liz italának hangja törte meg a csendet, ahogyan a pohárba öntötte. Liz komor, kiolvashatatlan arccal nézte egy ideig a brandyvel teli poharát, majd leült a bársonyszékébe. A nő rá nézet a kinyitott dossziéra, melyben számlák, hivatalos okmányok voltak, majd dühösen lecsapta a poharát az asztalra.
- Elmondod végre miért hívattál az éjszakába? Kérdezte a sötét sarokban Ichabod.
- A férjem valamit titkol, előlem csak azt nem tudom mit – felelte a nő.
- Nem oszthat meg mindent veled. Lehetnek titkai úgy, ahogyan neked is vannak előtte – lökte el magát a faltól a vámpír és a nő asztalához sétált – csak gondold végig te mennyi mindent nem mondtál el neki. Vegyük például a kegyetlen leszámolásokat a halálfalók ellen, akik azóta sem heverték el, hogy valaki vadászott rájuk. De ott van még a sógorod megmentése és halál hírének terjesztése, miközben az köszöni szépen egy új életet él Amerikában a feleségével és a gyerekeivel. Vagy ott vannak azok a kétes ügyletek is, amiket folytatsz – bökött a dossziéra a férfi, majd ő is öntött magának egy pohár brandy-t - Nem vagy te sem szent, sőt azokat, amiket eddig tettél az egy negyedért is örökös cellát bérelhetnél Azkaban-ban.
- Most komolyan a férjemet véded?
- Csak az észérveket – ült le a férfi – Sirius titkol valamit? Persze, hogy titkol még én is kiszagoltam innen pedig az emeleten döglik. De Elizabeth ő egy auror és a munkáját biztosan nem fogja megosztani a feleségével, akit imád és félt.
- Nem auror-i ügyet titkol.
- Csak nem jártál a fejében? Ejnye, rossz kislány vagy – mosolygott a férfi és ujjával megrótta a nőt.
- Nem tudnák csak úgy behatolni az elméjébe. Sirius nagyon jó okklumenciából.
- Tapasztalat?
- Magam jó vagyok legilimenciából így kellett valaki, akin gyakorolhatok. A mocsok csak akkor engedett a tudatából, ha adtam neki valamit.
- Mit kért? Oh, oké sejtem már – emelte fel kezeit a férfi, mikor a nő felvont szemöldökkel rá nézet – igazán érdekel mi fogott meg Blackbe, csak úgy férfias kíváncsisággal. - dobta az asztalra lábait Ichabod.
- Nem tudom – felelte őszintén a nő és bele kortyolt az italába – talán az a lojális természete. De most sötét időket élünk és a titkolózás nem tesz jót. Valami készül a tudtomon kívül. Sirius azt mondta ő lett a titokgazda, de valami nem tetszik.
- Nem hiszel neki?
- Hülye lennék. A legtöbbször azt sem hiszem el, amit kérdez – horkant fel a nő - Nem a naivságom miatt vagyok az aki. Nem lenne logikus lépés, ha ő vagy Dumbledore lenne a titokgazda. Remus vérfarkas alapból kizárhatták, főleg mert azt hiszik áruló.
- És az?
- Remus? Hitetlenkedett a nő – előbb ölné meg magát, mit sem áruló legyen. De ez nem igaz Peter-re. Ő gyáva és becstelen. De Lily megígérte nekem, hogy őt nem választják. Így arra merek gondolni, hogy James vagy Lily a ház titokgazdája.
- De nyugtalanít valami.
- Igen – bólintott a nő – valami nincs, rendjén ezzel az ügyel és félek, mire rá jövök késő lesz. Így arra kérlek téged és Lotte-t, hogy figyeljétek a férjemet illetve Peter-t, ha valami szokatlant láttok, szóljatok.
- Rendben. És mond, ha bebizonyosodik, hogy Peter áruló, mit teszel?
- Azt, amit az árulókkal szoktak.
- Megölöd?
- Nem, ő lenne az első – húzta le a pohara tartalmát a nő – a nyomok eltüntetéséből úgy hiszem verhetetlen vagyok.
- Oh, igen abban egyetértünk. Bólintott a vámpír, majd a következő pillanatban már ott sem volt.
- Te még fen vagy? Dugta be a fejét Sirius – nem tudsz aludni?
- Nem igazán – felelte a nő mosolyogva – gondoltam lejövök egy kicsit. Felzavartalak?
- De hogy csak észrevettem, hogy nem vagy mellettem. Iszogatsz? Lepődött meg a férfi és az asztalon lévő pohárra nézet.
- Néha én is ihatok – öntött magának még egy kis italt a nő – ha kérsz, hozzál egy poharat.
- Kösz – mosolygott a férfi és elindult a bár szekrény felé – hiányzik egy pohár?
- Egyet eltörtem. Kicsúszott a kezemből – intett a pálcájával a nő és megjelent az a pohár, amiből a vámpír ivott – csak elfelejtettem.
- Fáradt lehetsz édes. Mi lenne, ha feljönnél aludni? Vette ki a poharat a férfi és öntött magának a bárszekrényben lévő whisky-éből - kicsit nehezen megy az alvás nélküled.
- Valóban? Mosolygott a nő a férfira.
- Valóban – villantott egy széles mosolyt Sirius. Liz halkan felnevetett és felállt a székéből és a férje elé sétált.
- Akkor mennyünk. Fogta meg a férje kezét és húzni kezdte az ajtó felé.
- De tudnod kell, hogy Emi-t az ágyba tettem, mert nyugtalankodott. Ugye nem baj? Most körbe párnáztam szóval nem fog leesni. Tudod, az szeretném, ha a szeretett nőim egy helyen legyenek – nevetett fel halkan Sirius mire Liz csak felnevetett.
- Nagyszerű most már a lányom és a férjem túr ki az ágyamból – csukta be az ajtót mosolyogva, de még látta, ahogyan Ichabod szeme megvillan, és egy biccentéssel eltűnik.
Itt egy újabb gyöngy szeme :) remélem tetszett nektek :)
ESTÁS LEYENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...