- Biztos vagy benne? Kérdezte Remus suttogva és összefonta a karjait – ha megtesszük nincs vissza út.
- Ne, hogy most hátrálj meg – sziszegte halkan Liz és benyitott a szobába ahol mindenki a legédesebb álmát aludta. Peter a takarója alá gömbölyödve hortyogott. James szinte térdelve aludt míg Sirius szétvetett lábbakkal és karokkal terült el az ágyán.
- Hogy képes így aludni azt soha sem fogom megérteni –suttogta Liz miközben figyelte Jamest – kész vagy Remus?
- Igen. Bólintott idegesen és James ágya mellément – ez titokban kell maradnia. Oké?
- Persze, ne aggódj már. Ez csak egy csíny. Ideje már őket is meg viccelni.
- Meg fogom bánni érzem – nézet a plafonra idegesen Remus.
- Remus nyugi. A tied Jamie enyém Mancs.
- Peter?
- Vállalod?
- Egyszer elmondhatnád, miért utálod. De megcsinálom – ingatta a fejét Remus.
- A tiedet is megcsinálom, mert gyanút fognak. Rendben?
- Oké. Bólintott Remus.
- Akkor lássunk neki – villant meg Liz szeme ördögien és Remus a fejét ingatva rá szegezte Jamesre a pálcáját míg Liz Siriusra.
Hangos ordibálásra riadt fel a Griffendél torony szombat reggel és Liz elégedett mosollyal kászálódott ki az ágyából, majd felvette a legaggodalmasabb arcát és kirohant, hogy lássa a műsort. Nem kellett sokat várnia. A kanapé körült James és Sirius szaladgált kétségbe esve és a hajukat tépték... ami a szivárvány minden színében tündökölt. Remus állt a káosz szélén Peter-rel akik a sorsukba beletörődő arckifejezéssel nézték barátaik fogócskáját és próbáltak nem felröhögni a látottakon.
- Ezekkel meg mi történt? Olyan mintha lelopták volna a szivárványt az égről – szólalt meg Alice két ásítás közben.
- Nem tudom ki tette, de az megbánja – ordibálta James – valaki segítsen már ezt eltüntetni! Mert én nem tudom!
- Mi a szart követünk el? Sápítozott Sirius is.
- Ugye ebben nincs a kezed Liz? Kérdezte gyanakvóan Lily.
- Nekem? Lett volna okom rá? Kinéznéd belőlem? Pislogott ártatlanul Liz.
- Persze. Túl sokat voltál az utóbbi időben Siriusal és állítom, hogy megrontott.
- Légy oly kedves és gondolod végig a mondatot második felét és utána szólalj meg – mordult fel nem éppen nőisen Liz, de Lily csak vállat vont - Meg aztán szerinted bántottam volna Remust? Kérdezet vissza.
- Határozottan megromlottál, már hazugságokat is szemrebbenés nélkül teszed. Ügyes vagy szépek lettek a fiúk. Mosolygott Lily Lizre.
- Nem tudom, miről beszélsz. Segítsek? Kiáltott le Liz, mire a két papagáj reménykedve rohant elé.
- Kérlek – könyörögték egyszerre.
Mivel nem tudom milyen fáradt leszek holnap, mert helyettesítenem is kell így gondoltam felrakom a következő szöszt. Ez egy olyan agyzsibbasztós. Szóval elnézést kérek ha nem jó xD
Van hozzá egy kis illusztráció, hogyan is képzeltem el az a két marhát :)
VOUS LISEZ
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanfictionA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...