63 szösz

1.8K 142 11
                                    

- Én meg sem lepődök – kulcsolta össze a kezét Liz és leguggolt a patkány elé, aki felháborodottan cincogott – hiába mérgelődsz.

- Ma igazán őszintén kegyetlen vagy – sóhajtott fel Remus.

- Semmi kedvem nem volt Peter átváltozását végig felügyelni jobb dolgom is lett volna.

- Még is mi lett volna? Kérdezte James őszinte kíváncsisággal – nem tudtál elég időt a könyvtárban lógni?

- Nem, Reg-el lettem volna.

- Így is sok időt töltötök együtt. Lilyéket is elhanyagolod nem is beszélve rólunk. Már annyi alkalmat kihagytál, hogy velünk lógj. Az edzések?

- Jamie ne mond azt, hogy hanyagollak benneteket. Itt vagyok most is. Lilyékkel is sokat vagyok. Az edzéseket soha nem hagytam ki. Mi a bajod igazából? Regulusal van bajod?

- Igen, nem hozzád való – csattant James hangja – ne néz, minket hülyének tudjuk, hogy oda vagy érte, mert a kölyök is beléd van esve.

- Tessék? Lepődött meg Liz – Regulus... szeret?

- Ne ad be nekünk, hogy nem vetted észre.

- Én... én...

- Hová mész? Kiabált utána James.

- Reghez.

- Ügyes vagy Ágas most sikerült megértetni Lizbeth-el azt, amit el akartál kerülni – veregette meg James hátát Remus – mert eddig bizony nem esett le neki.

- Hülye vagy haver – ingatta a fejét Sirius és az ajkába harapva figyelte a távolodó lányt.


Kicsit nehéz hetem volt az elmúltak és talán még vissza van még pár. Ezért nem jelentkeztem az elmúlt időszakban amiért bocsi. De remélem ez a kis nyúlfarknyi kis szösz valamelyest kár pótol. A következő szösszel igyekszem ahogyan tudok.

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora