81 szösz

1.7K 102 334
                                    

- Lizbeth enged meg, hogy meg átkoztam – guggolt le Liz elé James és megfogta a kezeit.

- Kivételesen egyetértek Potterrel – bólogatott Lily nem kicsit meg lepve a szobában tartózkodókat – Regulus megérdemel pár fájó átkot.

- Sirius már kicifrázta a fejét szóval hagyjátok békén. Nem szeretném megtudni, ha magán akcióba kezdtek. Ráncolta a szemöldökét Liz.

- Ez nem járja – Csattant fel Remus – Sirius elpáholta mi nem? Hol itt az igazság?

- Ez az. Én is meg akarom leckéztetni azt a mocskot. Duzzogta Mary.

- Mancs mondj valamit – fordult kétségbe esve Liz a kanapén fekvő Siriushoz.

- Aztán ügyesen – emelte fel a kezét bíztatóan – de előtte szóljatok, mert végig szeretném nézni.

- Helyes – csillant fel James szeme.

- A levegőbe beszélek ugye? Fújtatott Liz.

- Mi csak elégtételt veszünk azért, mert bántott téged. Nagyon szerettük szóval miénk a bosszú. Mondta határozottan Remus és Liz feladóan hátra dőlt a kanapén.

- Szörnyűek vagytok – sóhajtott fel mosolyogva Liz.


Rövidke lett, de a következő hosszabb lesz. Regulus központú és a következő szöszt vezeti fel majd :)

Egy kis közvélemény kutatás J szeretnék indítani, hogy megtudjam mire gondoltok illetve egy játékot is indítanék.

Közvélemény kutatásos :P

1, Eddig mi tetszett a legjobban és miért?

2, Eddig mi nem tetszett a legjobban és miért?

3, Ki a kedvenc párosod?

4, Mit vársz az elkövetkező szöszökben?

5, Kit nem kedvelsz a történetben és miért?

6, Ki a kedvenc szereplőd?

7, Mit gondolsz a történetről?

Mint feljebb említettem kis játékot hirdetnék, ha nem baj. "Pár" kérdésre kellene válaszolni, és aki mindre helyesen válaszol, az kap tőlem egy rajzot illetve egy kérését teljesítem a történetben. Szóval bele szólhatok a cselekmény folyásába egy kicsikét ;)

A válaszaitokat elküldhetitek nekem privátba itt a wattpadon és mellé kit szeretnétek, hogy lerajzoljak illetve mit szeretnétek a történetben, hogy megvalósuljon. 

Köszönöm, ha játszotok és hát ez az első ilyenem. Szóval reménykedem, hogy lesz olyan aki bevállalja ezt a feladatott :)

1, helyezés: 1 nagyobb rajz és egy kérés a történetbe illetve kérdezhet valamit

2, helyezés: 1 nagyobbacska rajz

3 helyezés: 1 kicsi chibi rajz

1, Mi Liz teljes neve?

2, Hogy hívták az édesapját?

3, Mi volt a család eredeti neve?

4, Hogy hívják a legjobb barátnőjét Liznek?

5, Ki hogyan becézi Lizt?

6, Ki Liznek James Potter?

7, Milyen poszton játszott először James?

8, Hogyan esett le Liz a lépcsőn a 16 szöszben?

9, Catherine Liz édesanyja, milyen ízű sütit szokott sütni Jamesnek?

10, Ki tanította meg seprű repülni Lizt?

11, Milyen poszton játszik a kviddicsben Liz?

12, Hogy halt meg Liz édesapja?

13, Ki Liz gyámapja?

14, Ki(k) szerelmes(ek) Lizbe?

15, Ki nevezte el Sirius Mancsnak?

16, Mi Liz animágus formája?

17, Hogy hívják Liz nagynénjét?

18, Ki volt Regulus barátnője?

19, Kitől kapta a sas brosst Liz és mire?

20, Mennyire volt nehéz a kérdések?



Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteOnde histórias criam vida. Descubra agora