Regulus körbe nézet a házban. Ízlésesen volt berendezve a saját stílusában. Minden tökéletes volt, de nem igazán tudott a részletekre figyelni, mert a gondolatai messze jártak. Rá nézett Lizre, aki minden bizonnyal rá várt és elszomorodott.
- A búcsú ideje? Kérdezte halkan a férfi, mire a nő bólintott.
- Én a szállodában szállok, meg szóval most kellene elbúcsúznod.
- Nagyon gyorsan elteltek a hetek és bevallhatom őszintén, hogy nagyon boldog voltam veletek. Nem, csak azért mert láthattalak, ha nem hogy halhatatlan a bátyám hangját, ha nem is láthattam, de ott voltam a közelébe és az is elég volt. Örülök nektek és remélem, hogy sikerül elsimítani a dolgokat, mert nektek együtt kell maradnotok. Liz én mellettem soha nem voltál igazán szabad ellenben a bátyámmal igen. Ezt becsüld, meg és ne dobd el holmi félelem miatt. Szeretitek egymást és a szeretett erősebb bármely átoknál. Tudod, mi ketten soha sem illetünk össze. Igazából egy ábrándot szeretünk egy ideát nem? Valahogy egymás mellé sodort az élet, hogy végül eltávolodjunk, és más utakon járjunk, hogy megtaláljuk önmagunkat, hogy újból találkozunk és alakítsuk egymás életét. Te meglelted saját magad én még nem, de úgy gondolom te most elindítottál a helyes út felé. Ne kövesd el az én hibáimat Elizabeth, mert fájni fog nagyon. Lépet a sógornője elé Regulus – erősebb az, aki megmutatja a gyengéségét, mint az, aki eltitkolja. Oszd meg a kétségeidet, félelmeidet és titkaidat Siriusal, mert ő képes lesz megvédeni téged és hidd el nem fog elítélni soha sem - Törölte le Liz kibuggyanó könnyeit Regulus – úgy ahogyan én sem. Csókolta homlokon Regulus a nőt.
- Köszönöm. Suttogta Liz és megölelte szorosan Regulust.
- Utoljára hívnál a nevemen? Kérlelte a férfi halkan és Liz szíve megsajdult, ahogyan kihallotta a fájdalmat a sógora hangjából.
- Viszlát Regulus Black.
Kicsi és tömör a szösz, de most egy jó időre elbúcsúzunk Regulustól, de még vissza térünk az ő szálához is, hogyan éli a mugli életét :D A következő szösz nem lesz vidám...
VOUS LISEZ
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanfictionA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...