- Gratulálok Liz, hát ezért nem értél rá már egy ideje beszélni – nevetett a telefonba Regulus.
- Mindig volt itt valaki meg volt egy kis mosoly szünetünk is a bátyáddal, mert Remust gyanúsítja, hogy ő a tégla. Én meg képes voltam megvédeni a bátyám becsületét.
- Szívesen segítenék, neked ki lehetne, de nem ismerem az össze halálfalót, akit tudtam, te már vagy elintézted, vagy Mordon elkapta. De te kire gyanakszol?
- Peter-re.
- Az a kis kövér egér pofájúra, akit mindig ott loholt a bátyám és az öcséd után?
- Igen.
- Hát belőle előbb kinézném, mint Remusból. Mondtad már nekik kire gyanakszol?
- persze csak hülyének néznek és mivel soha nem kedveltem azt mondják, csak az ellenszenv beszél belőlem.
- Marhák – morogta a férfi – remélem nem fognak erre a vak bizalomra rá menni.
- Én is, na de mesélj valamit.
- Liz az? – Szólalt meg egy női hang amiben Liz felismerte Zoe-t – csókoltatom, mond meg neki.
- Szívem képzeld Lizi is babát vár. Hát nem jó? Kérdezte a nőtől Regulus, mire Zoe boldogan felsikkantott.
- Gratulálok drágaságom. Össze is állítok valami szépet a picinek. Szalad el a nő a hangokból ítélve és Liz elmosolyodott, majd elgondolkozva ráncolta a szemöldökét.
- Is? Kérdezte döbbenten a nő.
- Oh, nem is volt időm mondani annyi minden történt az utóbbi időben. Először is bemutattunk egy gyors esküvőt, mert az Zoe szülei elmentek Ausztráliába egy másfél éves zarándoklatra vagy mi a szarra és addig nem voltak hajlandóak elmenni, míg nem látnak egy házasság levelet, ha már elbabásodtunk – nevetett fel a férfi zavartan - Így gyorsan egybekeltünk, de majd lesz rendes templomi szertartás is, amire mindenképp el kell jönnöd. Itt legalább elmondhatjuk a bátyámnak, hogy élek és láthatja az unokaöcsét vagy húgát, mert addigra biztosan már meg lesz, sőt a tietek is. Alig várom, hogy lássam őket.
- Hát akkor nektek is gratulálok az esküvőtőhöz és a picihez is. Nagyon örülök neki. És mond kedves sógor lányt vagy fiút szeretnél?
- Hát tudom, drága sógornőm nekem tök mindegy, de gondolom Sirius még mindig lányba gondolkodik – nevetett fel halkan Regulus – Tudod már gyerekként is lányt szeretett volna, mert szerinte velük kevesebb a gond. Huuu, régen még mondta is mi lenne a neve... Elsa... nem Emily. Igen, Emily mondott.
- Igen, de ha fiú lesz Regulus lesz ám. Mit szólsz? - Mondta Liz, mire a vonal végén lévő férfi elcsendesedett – itt vagy?
- Ja, itt vagyok –mondta halkan Regulus – Sirius akarja?
- Ő ajánlotta fel, azt mondta adjuk esélyt annak, hogy a mi Regulus-unknak szebb élete legyen.
- Oh, baszus – nyögött fel a férfi - Zoe terhes és én bőgöm el magam – szipogta a férfi – kérlek, verd nyakon a nevemben azt a nagy marhát.
- Jó úgy lesz - nevetett fel Liz - és ti miben gondolkodok a neveket illetően?
- Ha lány Sophie, ha pedig fiú lesz Benjamin. Már nagyon várom, hogy megszülessenek, ma végeztem a gyerek szoba kifestésével is.
- Várj... ikrek lesznek?
- Bizony ám – mondta a férfi és Liz látni vélte, ahogyan a férfi büszkén dülleszti a mellét – Novemberbe érkeznek meg a kis maszatok. Te mikor szülsz?
- Január vége vagy február eleje, de majd a pici eldönti. Feltétlenül szólj, mikor meglesznek a kicsik.
- Ez csak természetes, de te is ám. Kíváncsi vagyok az unokahúgomra vagy öcsémre... figyelj, micsoda jó pofa dolog lenne, ha te is ikreket szülnél. Nevetett fel a férfi és Liz úgy érezte legszívesebben nyakon vágná a férfit.
- Olyan marha vagy, mint a bátyád. Ő is ezt mondta.
- Testvérek lennénk vagy mi a szösz.
- Igen, ugyan olyan gyorsan fel tudtok dühíteni – morogta a nő, mire Regulus felnevetett.
- Ez is igaz. Na, most mennem kell, mert Zoe kiosont teregetni és segítek neki. Légy jó és vigyázz magatokra.
- Rendben, de ti is – Liz letetette a telefont és még alig ment el tőle, mikor a házba berongyolt James és Sirius egy kis ágy darabjaival. Liz felsóhajtott és a fejét ingatva elindult teát főzni, míg a férfiak fülig érő szájjal az emeletre.
Ez egy hosszabb szösz lett remélem örültök neki és tetszett is. Mindenki babásodik XD
VOUS LISEZ
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanfictionA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...