33 szösz

2.1K 162 8
                                    

Lily a lelátón ült Mary-vel és Alice-al. Figyelte a pályán beszélgető négyest.

- Kissé nehéz elhinni, hogy Lizi terelő akar lenni. Olyan kis erőtlen – állapította meg Alice. Erre a következtetésére akkor jött rá, mikor barátnőjük, majdnem leesett a seprűről, mikor Sirius odadobta neki a terelőütőt. James a tenyerébe temetkezett, míg Remus ijedten ugrott el, mert majdnem a fejére esett az ütő.

- Ez még csak az első órája. Jamesék nagyon ügyes seprűlovast faragtak belőle, talán ez is sikerül. - Bizakodott Mary. James ekkor a lány felé dobott egy labdát, amit ugyan sikerült elütni tiszta erejéből, de a gyanútlanul hátat fordító Remust találta el, aki eldőlt, akár egy fa. James és Sirius hangosan felnevetett, Liz pedig aggódva szállt le mellé. Lily a fejét ingatta.

- Ez nem Remus napja – állapította meg és figyelte, ahogyan Liz próbálja életbe pofozni elalélt barátját.

Lily halványan mosolygott, mikor másnap Remus a lelátón foglalt helyet mellettük és azután minden edzésen is ezt tette. S, mikor megkérdezték miért nem megy le, ő csak mosolyogva annyit felelt: A biztonságom érdekében teszem. Vonzom a labdákat... de legfőképpen Lizbeth-et.


Kicsit kevéske, de sok időm nem volt írni, mert össze sűrűsödőt a munkám. A következőt megpróbálom bővebbre hizlalni.

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora