3 szösz

3.1K 191 9
                                    


James a könnyeit törölgette úgy nevetett, majd Sirius vállára dőlt, aki döbbeneten meredt a fiúra.

- Mi a baj vele? Kérdezte Sirius másik oldalán álló sápatag arcú fiú.

- Mit tudjam én? Kérdezd Lizbeth-et ő mondod neki valamit és az óta meg állás nélkül röhög.

- Neked még mindig Elizabeth vagyok Black – mordult fel Liz – nem emlékszem, hogy barátok lennénk.

- Miért vihog James Lizbeth? Kérdezte újból Sirius oda sem figyelve a lány rendre utasítására.

- Semmi különös. Apa üdvözölte.

- Meg... meg... azt írta, hogy... hogy ne keverjem bajba – nevettet fel újból James – mindig bírtam az öreg humorát. Nem kellek én ahhoz, hogy Lizbet-et baja keveredjen. Olyan akár egy mágnes vonzza a bajt...

- Meg a marhákat – szúrta közbe Liz és jelentőségteljesen rá nézet a két fiúra, akik mikor ezt észrevették komoly összeráncolt szemel meredtek rá – talán nincs igazam? Olyan ostobák vagytok, hogy az első nap büntető munkát kaptatok McGalagonytól pedig a felsőbb évesek megmondták nekünkhogy nem érdemes ujjat húzni a professzor asszonnyal erre ti késtek és még nektek állt feljebb. Jellemző. Fordult meg a lány és visszatért a barátnőihez.

- Ezt megkaptátok – sóhajtott fel a sápadt arcú fiú.

- Fogd be Remus. Mondta egyszerre a két sértett fiú.

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteOnde histórias criam vida. Descubra agora