- 16,5 hüvelyk, rezgő nyárfa és dhampire haj maggal. Igazán különleges pálcád lett Reginald Hamilton. Remélhetőleg nem hozol rá szégyent. Villant meg Sharlotte szeme és a férfi felé nyújtotta a pálcát.
- Köszönöm Miss. Montgomery. Hajtotta meg magát illendően Regulus – mindent megteszek, hogy rossz hírbe ne hozzam a pálcát és készítőjét.
- Remélem is, mert akkor levadászlak és felhagyom ama jó szokásomat, hogy nem szívom ki senki vérét. Szóval viseld magad illően, hogy Liza fáradsága ne legyen hiába való és az enyém sem.
- Úgy lesz. Bólintott a férfi.
- Mindent nagyon köszönünk Lotte – nyomott egy búcsúcsókot a nő arcára – de még mielőtt elmegyek, láthatom Mucust? Annyit írtál róla, hogy már komolyan megesz a kíváncsiság miféle új házi kedvenced van.
- Mucus? Húzta össze a szemét gyanakvóan Regulus.
- Az én kicsikém. Saját nevelés – húzta ki magát a nő büszkén – egy új fajt hoztam létre.
- Gondolom, aki illegális dolgokban van otthon az olyan nem kéri a Minisztérium engedélyét arról, hogy megteheti-e az új faj létrehozását. Szóval megkérdezem – emelte fel a kezét Regulus és Liz felé fordult - mennyire veszedelmes az ő állatai? Az én szintem és Hagrid szintű cukiság skálán mérve?
- Hagrid szintű.
- Ettől féltem. Örülök a találkozásnak Miss. Montgmery, de én most távoznék – lépet a nő elé Regulus illedelmesen és kezet csókolt neki majd nagy lendülettel megfordult, de Liz elkapta a ruhájánál fogva és maga mellé rántotta.
- Nem kell úgy sietned sógor. Na, akkor hol van Mucus?
Mucus egy kukac volt. Legalább is első látásra annak tűnt, még a mérete is átlagos kukacénak felelt meg... amíg szét nem nyitotta a száját és akkorára nem nőt, hogy egy koboldot is lenyelhetett volna, könnyű szerel. Tűhegyes fogai, amiből méreg folyt, mint megtudták a lelkesen áradozó nőtől, nem voltak bizalom gerjesztőek és Regulus számára új értelmet nyert az őrültség foka.
- Hát nem aranyos? Kérdezte Sharlotte ellágyuló hangon és megcsiklandozta a kukacot, aki boldogan dörgölődzött a gazdájához.
- Hát nem is találom szavakat – mondta rekedten Regulus.
- Van egy bája – paskolta meg az ujjával kukac fejét Liz – de én maradok a baglyoknál.
- Te soha sem szeretetted az izgalmas állatokat – legyintett Sharlotte.
- Úgy gondolod aranyom? Egyhez hozzá mentem – kacsintott a barátnőjére Liz, mire az harsányan csilingelően felnevetett és még Regulus is eleresztett egy mosolyt a kukaccal együtt.
Remélem tetszett az új szösz. Leakartam rajzolni Mucus kukacot, de nem ment XD Sajnos az állat rajzolás nem az én asztalom szóval inkább hagytam a fenébe ><"". A következő szöszben felbukkant egy szereplő, aki Reg-hez hasonlóan régen láttunk ;)
VOUS LISEZ
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanfictionA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...