FRIENDS OR LOVER

973 17 10
                                    

Park Jimin
Byl pátek a já čekal jsem na tebe aby jsme šli společně do školy jako každý den. Uběhlo asi 10 minut a já ti hodlal volat dokud jsem tě tedy neviděl jít sněkým směr já. Už z dálky jsem poznal že je to ona. Byla to holka, a to mně zarazilo myslel jsem si že jsi gay, jelikož jsem tě nikdy neviděl s holkou až do téhle doby. Na jednou jsem cítil tlak na svém srdci a cítil jsem se tak naštvaně. Měl jsem náladu se sebrat a prostě utéct. No nepovedlo se. Jelikož jste během mého rozjímání už došli ke mně. ,,Ahoj Jimine. Chtěl bych ti představit svojí přítelkyni.'' řekl jsi já stále doufal že to byl vtip, ale když jste s přede mnou políbili uvědomil jsem si že to vtip není.,,Ahoj jsem Jimin'' řekl jsem jí aby to nevypadalo dovně.,,Aho já jsem Lauren'' řekla opovrhlivě ale stále mile. Pak jsem se otočil směr škola a vydal se do té budovi které jsem děkoval že je. Nechtěl  jsem s nimi být pospolu a tak jsem zrychlil svůj krok. Když jsem se ohlédl za sebe byli o demně dost daleko a Tae se s ní smál. Zase jsem pocítil ten divný svíraví pocit. Nemohl jsem přece žárlit. Tae by se mnou nikdy netvořil pár, vždy říkal že jsme jen nejlepší kamarádi. Dnešní den ve škole byl hrozný Tae byl jen s Lauren a se mnou se nebavil. Seděl s ní na každé  hodině. Dokonce i u vobě si nesedl k naším kamarádům, ale sedl si s ní. ,,Jimine proč si Tae nesedne k nám?'' ptali se mně kluci. Oni věděli že mám Taeho rád a podporovali mně. se slzičkou v očích jsem řekl jen ,,Našel si holku tak si sedl s ní'' kluci na mně s vykulenýma očima hleděli a pak mně Yoongi a Hobi objali. Cítil jsem se o trošku lépe ale pořád  ne jako s Taehyungem. S ním to bylo hřejivé objetí ve kterém jsem se cítil v bezpečí. S nima to bylo prostě přátelské. Kluci mě chvíli chlácholili a pak už jsme museli jít na poslední hodinu.  Tae zase seděl s Lauren. Ale doufal jsem že naše páteční tradice platí. Po škole jsem čekal před ní než vyjdeš. Vyšel si i s ní a rozešli jste se ke mně.
,, Jimine ahoj nebude vadit když Lauren půjde s náma.'' trochu mě to rozhodilo ale na souhlas jsem jen kývl. Rozešli jsme se tedy do naší oblíbené kavárny. Sedli jste si vedle sebe a já naproti vám. Ty jsi objedla. Překvapilo mně že si pamatuješ co piji, no ale chodíme sem každý pátek takže nic dvného. Když nám servírka nesla objednávku ještě na mně mrkla ale já jen protočil oči. Jelikož se objednávka tvé milované prodloužila tak k nám servírka musel aještě jednou. V tom už jsem jen cítil jak se mi horká tekutina rozlévá po břiše a košila se mi lepí nabřicho. Z šoku jsem ze sebe nevydal ani hlásku. Jediný čeho jsem si všiml bylo to jak Lauren servírce podávala pod stolem peníze. Já věděl že to nemohl být omyl. Takhle moc mě polít nemohla pokud by to nebyl naschvál. Rychle jsem se zvedl. Ty Tae se chtěl zvednou taky ale ruka Lauren ho zastavila. Odešel jsem z kavárny a volal Jin-hyungovi je doktor. Přijel pro mně a když viděl mé břicho odvezl mě k němu do ordinace. Sundal mi košili která šla vážně blbě sundat. Mé břicho bylo celé rudé a na pár místech byli i puchýřky. Jin mi to namazal mastí přiloži na to sterilní polštářek a pak to zavázal. Když jsem byl ošetřen  řekl že tu budu ležet na pokoji aby mě mohl kontrolovat a že bych se stejně neměl moc pohybovat než se to uzdraví. Tak mě teda dovedl do ého pokoje kde jsem si lehl do postele. jin musel odejít ale jak jsem se po chvíli dozvěděl volal YoonGimu a Hobimu. Protože sem za mnou přišli. ,,Co jsi proboha dělal Jiminie'' ,,Hyung nebyla to moje vina to ta Lauren podplatila servírku. Chce se mě zbavit.'' řekl jsem.,,Jimine nevymýšlej si'' hned co to řekl jsem se zarazil. On mi nevěří? Vážně si myslí že jsem si to vymyslel? ,,Hyung odejdi prosím'' řekl jsem trhaně. Zasáhlo mě to. Vážně si myslí že bych si to dokázal udělat sám? Otočil jsem hlavu k oknu aby neviděli slzy. Pak jsem slyšel jen zavření dveří. ,,Jiminie on to tak nemyslel. Jen se potřebuje uklidnit. Dnes to měl těžký'' tohle Hobi říká často o YoonGim ale všichni to máme těžký. Ale vždy se tím může omluvit jen Gi jemu se to věří. ,,Taky si myslíš že jsem si to vymyslel Hobi-hyung?'' zeptal jsem se ho. ,,Nemyslím Jiminie. Tohle by si sám nedokázal a stejně ta Taeho přítelkyně se mi moc nelíbí.'' řekl a já se nad jeho slovy musel pousmát. Byl jsem rád že je no tom někdo podobně.
O měsíc později
Tae se semnou moc nebaví a ta jeho přítelkyně ho pomlouvá za zády. Už několikrát sem jí slyšel a oněm mluvit hnusně. Na naše pátky Tae už nechodí vždy řekne že nemá čas ale já vím že ta Lauren mu zakazuje se semnou bavit. Už i YoonGi-hyung vidí jaká je. ,,Jimine netrap se kvůli němu nestojí za to'' řekl Hobi. Tobě se to řekne ty máš Giho. Ael to jsem říct nemohl a tak jsem jen na souhlas kývl. Jsou to skvělí kamarádi. Procházeli jsme zrovna kolem jedné kavárny když jsem tam viděl Lauren ale s jiným klukem než je Taea líbali se. Rychle jsem vytáhl telefona vyfotil. Kluci se tam taky koukli a byli naštvaní. Došli jsme domů kde na nás čekal Tae.Dnes jsme po dlouhé době byli všichni spolu i s Jinem a NamJoonem. Bylo to fajn. ,,Tae kde máš přítelkyni?'' zeptal se Jin-hyung. ,,No šla ven s kamarádkama'' řekl. na to YoonGi odpověděl,,Jo tak s kamarádkama a proto se v kavárně cucá s jiným'' hned co to dořekl se strhla hádka. Završili jsme to tím že jsem Taemu ukázal tu fotku. Pak už věřil. Po dokončení hádky jsme hráli opileckou flašku. Nejvíce byl opilí asi Tae a Hobi. Ale Tae spíš pil na smutek. Když jsem ho vedl do postele tak mě schodil na postel pod něj. Začal mě líbat a já si to užíval.

Když jsem se však ráno probudil ležel jsem nahý na posteli a Tae tu nebyl. Na stolíku ležel jenom malí papírek s omluvou že se to nemělo stát. To vážně on mi vezme panictví a pak zdrhne. Rozbrečel jsem se. Asi týden jsem s nikímnemluvil. V hlavě se mi přehrávala ona noc. Po týdnu jsem zavolal klukům. Říkali že přijdou hned. Tak jsem nechal otevříno. Dole bouchli dveře. Tak jsem sešel dolů. U dveří stál vyděšený Taehyung. ,,Co tu děláš Tae?'' zeptal jsem se ho. Neodpovídal jen ke mně přišel a jeho krásné rty přitiskl na mé. ,,Omlouvám se Chime neměl jsem těopustit miluju tě ale byl jsem zmatený proto jsem zbaběle utekl.'' ,,To nevadí TaeTae taky tě miluji'' řekl jsem a políbil ho.

Pokud se líbilo stačí naspat a napíšu další. Klidně napiště o kom a o čem ale spíš Gay shipi. Děkuji

OneshotKde žijí příběhy. Začni objevovat