78.Bölüm

1.3K 103 301
                                    

Barış'la beraber arabaya bindiğimizde ona döndüm. "Bence bu kadın seni daha fazla görmek için iyi olduğunu söylemedi bize." "Ne alakası var şimdi Nisa'cım?" "E öyle kaç yıl okumuş ama onun yaptığını ben de yaparım." Barış bana bakıp gülümserken omzuna vurdum hafifçe. "Bekle şimdi yapacağım bak. Hazır mısın?" "Hazırım bakalım ne çıkacak merak ediyorum." Barış'ı süzüp gülümsedim. "Spor yapıyorsunuz sanırım fiziğiniz... Harika. Test sonuçları harika yani." Barış gülerken daha da ciddileşip boş bir alana baktım.

"Harika bir eşiniz var Nisa hanım. Keşke benim olsa... Test sonuçlarından bahsediyorum, harika." Barış gülerken onu durdurdum. "Ben eğitimli bir kadınım. Siz basketbolcusunuz galiba? Mükemmel... Test sonucu yani." Bu sefer ikimiz de gülmüştük. "Resmen sana yürüdü." "Aa ama Nisa. Kadın sadece spor yapın dediği için örnek olmaya çalışıyor bana. Hani arada yürüyüş falan yap anlamında." "Keşke biz sporlarımızı yatakta yapıyoruz o sayılır mı deseydim..." Barış gözlerini büyütüp bana bakarken güldüm.

"Sen de halinden pek bir memnundun. Bu gece gerçekten yatmıyorsun benimle. Pislik." "Ben ne yaptım ya?" "Sus." "Peki sustum." Barış önüne dönerken omzuna vurdum yavaşça. "Öp beni barışalım hadi." "Küstüm bir kere öpmüyorum." "Barış öp beni barışalım dedim..." Barış bana bakarken kararlı bir şekilde duruyordum. "Hadi ama artık!" Barış gülerken onu kendime çekip öpmeye başladım. O da belimi kavrarken bana karşılık vermeye başlamıştı. Benden uzaklaştığında derin bir nefes aldım. Kendimi toparlayınca omzuna vurdum. "Bundan sonra dışarıda gözün bağlı dolaşacaksın." "Emredersin hatun. Yolumu da koklayarak bulurum artık."

Ben gülerken Barış'ın saçlarına öpücükler bıraktım. "Böyle beni belimden sıkıca kavrarsan ben gösteririm sana yolunu." "Nasıl kavrarsam ben anlamadım." "Eve geçelim göstereceğim ben sana." "Harbi mi?" "Hıhı, rüyanda görürsün belki. Uyumuyorsun bu gece benimle çok ciddiyim." "Ben gidip şu doktordan numarasını isteyeyim en iyisi. Maçlara çağırırım artık..." "Ne maçıymış bu? Anladığım şeyse hazır hastanedeyken bir güzel dövebilirim seni." "Yani... Sen demesen hiç aklımda yoktu o türlüsü..." Gözlerim iyice büyürken Barış'ın omzuna vurdum sertçe. "Öldürürüm seni çıkar aklından onları..!"

"Valla Nisa aklımdan çok güzel şeyler geçiyor şuan." "Barış kaşınma." "Ama başrolünde sen varsın." Ben anında kızarırken Barış'a baktım. "Ne var aklında?" "Eve gidelim gösteririm. Aa ama pardon bu gece yataktan kovulmuştum." "Kovuldun ve bu numaralarla da dönemezsin. Gece de Nisa, Nisa diye ağlarsın." "Ağlarım, sen yoksan... Ama sen varsan da Nisa diye..." Barış'ın ne diyeceğini anladığım an ağzını kapattım. "Şşşş sus artık. Utandım." Elimi çekerken güldü. "Akşam beni yatağa geri al." "Almıyorum. Korkuyorum şuan aklından geçenlerden..." "Korkuları yenmenin en güzel yolu üzerine gitmekmiş birtanem. Hani sadece bil diye..."

"Sen çok pis bir şey oldun. Böyle değildin sen." "Senin yüzünden. Ben önceden hiç böyle olmadım. Ayarlarımı boza boza bu hale getirdin beni." "Barış gerçekten korkuyorum ya." "Korkma ya alt tarafı... Tamam neyse düşünme bunları Barış. Nisa'yı aklından çıkar. Hayır..." "Ne düşünüyor olabilirsin ki yani en fazla?" Barış bana bakıp derin bir iç çektiğinde sustum. "Tamam düşünme çıkar aklından onları Barış. Hadi minik baba kediciğim." "Ben zaten nasıl baba oldum anlamıyorum? Biz hangi ara yaptık bu çocuğu ya?" "O ne demek be? Aptal aptal konuşma." "Hani karımsın zar zor sevişiyoruz sevgiliyken nasıl başardım diyorum? Babacığım görüyorsun değil mi sen dünyaya gel diye baban imkansızı başarmış."

"Dünü hatırlatayım istersen sana. Nasıl da anında aldım seni yatağa?" Barış bana bakıp gülerken omzuna vurdum. "Pis adam bana da neler söyletiyor ya?" "Akşamı da ben hatırlatayım Nisa. Nasıl yalvarıyordun da ben yüz vermedim." "Hadi oradan benim enerjime yetişemedin." Barış kemerini bağlarken ben de kemerimi bağladım ve kontrol ettim hemen. "Benim enerjim o konuda bitmez Nisa. Emin olabilirsin sevgilim. İstediğin an yanındayım." "Pislik." Omzuna yeniden vurduğumda bana baktı. "Çürüdü Nisa. Bak vura vura çürüttün omzumu."

ALACAKARANLIĞIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin