[ Ailenin malları üzerinde dilediğiniz gibi kumar oynayamazsınız. Bu zaten üçüncü sefer...! ]
Tokat!
Hoş olmayan bir sesle Florentia'nın başı keskin bir şekilde sola döndü.
[ Hiçbir işe yaramazsın, beni nasıl uyarabilirsin! ]
Az önce omuzlarını iten adamın vücudunda güçlü alkol kokusu vardı.
[ Hadi uyumaya giderken. Sakin ol, Astall. Oraya git. Peki sen... ]
Belsach sarhoş kuzenini sakinleştirmeye çalıştı ve sonra Florentia'ya geri döndü.
Ve.
Tokat-!
Öncekinden daha yüksek bir sesle diğerlerinin görüldüğü beş parmak basıldı.
[ Dört yıl boyunca ailemizin parasını çarçur sonunda, paranın anındabire sana mı ait olduğunu düşünüyor musun? ]
Belsach, az önce iki kez tokat yemiş olan yüzünü tutan Florentia'yı azarladı.
[Yanılmayın. Her ne kadar sen ve biz aynı soyadını taşısak da damarlarında akan kanla asla ailemizin bir parçası olamayacaksın. Tek yapmanız gereken bizim hizmetkarımız olarak yaşamak. ]
Bunu kaç kez duymuş olursa olsun, bu acımasız sözler kalbine saplanmış bir hançer gibiydi.
[ Eğer büyükbabama bugün olanları anlatırsan seni yalnız bırakmayacağım. ]
Belsach bir uyarıyla yere tükürdü ve arkasını döndü.
Çok geçmeden arabanın sesi gittikçe uzaklaştı.
Karanlık sokakta yalnız kalan Florentia yumruklarını sıktı.
Yaralı dudaklarından aşağı bir damla kırmızı kan damladı.
“Merhaba-. Selam”
Arabanın hafif sallanması ve arabacının sesi Florentia'yı uzak geçmişin düşüncelerinden uyandırdı.
Pencerenin üzerine örtülmüş perdeleri hafifçe kaldırıp dışarıya baktığında İmparatorluk sarayının askerlerini görebiliyordu.
"Yani buradayız."
Florentia perdeleri tekrar indirdi ve daha dik oturarak dümdüz ileriye baktı.
Bir süredir dağınık olan saçlarını ve elbisesini düzelttikten sonra düzgün bir portre gibi görünüyordu.
Bu arada arabası ana kapıdan geçerek Lamburgh Sarayı'na ulaştı.
Güzel bir şekilde dekore edilmiş arabaya binerken, altın rengi, öğleden sonranın muhteşem güneş ışığı altında göz kamaştırıcı parlaklığını sergiliyordu.
"Geldik."
Araba durdu ve arabacı kibarca konuştu.
"Florentia."
O sırada vagonun kapısı açıldı ve yakışıklı bir adam onu karşıladı.
"Ferez."
Onu arabadan çıkardıktan sonra elinin arkasını öptü.
Bu, kalbindeki arzuyu gizlemeyen derin anlamlara sahip bir öpücüktü.
"Ferez!"
Florentia ona seslendi ama Pherez uzun kirpiklerini kırpıştırarak gülümsedi.
"Hadi gidelim, herkes seni bekliyor."
Elini onun elinden çekti ve arabadan uzaklaştı.
Kulaklarının ucunun hafifçe kızardığını görünce gülen Perez, kısa süre sonra onu takip etti.
"Bu Lamburgh İmparatorluğu'nda onları beklettiğin için sana karşı şikayette bulunabilecek hiç kimse yok, Tia'm. Biraz daha yavaş gidebilirsin."
İkisi bugün çok yol kat etti.
“Buraya gelmek senin için ne kadar zor olsa da anın tadını çıkar.”
Uzun bir azim ve çabanın ardından bugün onun emeğinin tatlı meyvesini yeme zamanı gelmişti.
"Evet. Çok büyük sıkıntılar yaşadım."
Florentia açıkça itiraf etti.
Çoktan geri dönmüştü. Muhtemelen hayal etmesi bile zor.
Kimsenin duyamayacağı kısık bir sesle ekledi.
“Fakat bu saygısız olmam gerektiği anlamına gelmiyor.”
Kesin bir cevaptı.
Gözlerini diktiği andan itibaren onu kendisine aşık eden kadın o kadar muhteşem bir kadındı ki.
Perez yine sevinçle güldü.
Kısa süre sonra ikili kapalı ziyafet salonunun kapısında durdu.
"Hazır mısın?"
Perez'in sorusu üzerine Florentia kısaca başını salladı.
"O halde içeri girelim mi Lord Lombardi."
Elini ona uzattı.
"Hadi gidelim Majesteleri, Veliaht Prens."
İnce, soluk bir el onun elini bir arada tutuyordu.
"Kapıyı aç."
Perez önündeki hizmetçiye kısaca emir verdi.
"Majesteleri, Veliaht Prens ve Derebeyi Florentia Lombardi içeri girdiler!"
Kapının arkasından iki kişinin gelişini ve durumunu bildiren bir ses geldi.
Florentia, ses kulaklarına müzik gibi geldiği için güldü.
Kapı yavaşça açıldı ve ziyafet salonunun parlak ışığı aralıktan dışarı süzüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...