Ah, bu başlangıç mı? Hafızamı izledim.
Sağ. Öncekilerde bu sıralarda olmuş gibi görünüyor.
Belsach, Birinci Prens'in oyun arkadaşı olarak İmparatorluk Sarayı'na ciddi anlamda girmeye başladı.
Aslında Astana ve Belsach'ın çok yakın olmaması nedeniyle başlıyor.
Astana, Belsach'ı sinirlendiriyor, titreyen bir şey olarak görüyor ama gerçek bir dostluk yok.
Tamamen politik bir niyetti.
"Kıskanmıyor musun?"
dedi Belsach, masada bana ve kuzenlerime bağırarak.
"HAYIR."
"Hiçbir şeyi kıskanmıyorum."
“Nazik olmayan ve kirli bir kişiliğe sahip bir adamla oynamayı neden kıskanayım ki?”
"Tia'ya da yaramazlık yaptı."
İkizler derin bir ses tonuyla cevap verdi.
Belki ikisi de samimidir.
Lombardiya'nın çocukları için komiktir, Birinci Prens o kadar da çekici bir oyun nesnesi değildi.
Peki diğer soylu aileler de aynısını yapar mıydı?
"Hıh, yalan. Herkes kıskandı!"
Belki de zaten birçok sosyal toplantıda övünmüştü.
Viese ve Seral'in istediği de buydu.
Elbette bu sadece insanların önünde inlemek değildi.
Daha doğrusu Birinci Prens yani imparatoriçe ile Viese çifti arasındaki ilişkinin ne kadar yakın olduğunu göstermek içindi.
"Yani yarısı sen."
dedi Belsach, sivri uçlu çatalıyla beni işaret ederek.
"İleride beni daha iyi dinlesen daha iyi olmaz mı? Eskisi gibi uysal ol."
Ne dedin, o aptal?
Neyse, İkinci Prens'in eliyle alaşağı edilecek ve savaş alanına gönderilecek olan Birinci Prens'le olan tanıdıklarımı kıskanmıyorum.
Ancak böyle bir gelecek hakkında hiçbir fikri olmayan Belsach'ın neşeli halini görmekten nefret ediyordum.
Cevap vermeden sessizce ekmeğime yağ sürdüm.
Bol, bol. Çok titizlikle.
Ve kaldırdı.
Kaçın!
Ve bana bakan Belsach irkildi.
Ama sanki Belsach'ı görecekmiş gibi tereyağlı ekmeği ağzıma götürdüm ve sordum.
Ancak o zaman durumu kavrayan Belsach'ın yüzü kızarır.
Ağzımdaki kırıntıları dilimle yalayarak, bilerek yüksek sesle konuştum.
"Çiğnenebilir."
İkizlerin her iki taraftan gıcırdadığını duyabilirsiniz.
Astalliu'nun Belsach için ağlamasının biraz hayal kırıklığı yaratması da bir avantaj.
Aman Tanrım.
O sırada Eleanor Hall'un kapısı açıldı ve büyükbabamın içeri girdiğini gördüm.
Büyükbaba, etrafta oturan torunlarına ve torunlarına baktı ve doğruca büyük masaya doğru yürüdü.
Oturan yetişkinler ayağa kalkıp büyükbabayı selamladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasíaFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...