179.Bölüm

39 7 0
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

Vay canına. Çok şaşırdım.

Perez'in yüzü şu anda göz kamaştıracak ve boğacak kadar baştan çıkarıcı görünüyor.

Güzelliğin böyle bir şey olduğunu sanıyordum.

Hey, sen gerçekten tehlikelisin.

Kalbimin çarptığını ve yüzümün kızardığını hissedebiliyordum.

Ama Perez sadece benim nişanlımı canlandırmakla meşguldü.

Böyle düşünmeye çalıştım ve kendimi sakinleştirdim.

Zihnim biraz sakinleştikten sonra etrafımdaki durum tekrar netleşmeye başladı.

İmparatoriçe, Perez'in bu küstah tavrı karşısında oldukça şaşırmış görünüyordu.

Artık imparatoriçenin soğukkanlılığı bozulmuştu.

Perez'in kıpkırmızı olduğunu görünce utanıyormuş gibi yapıp ağzımı kapattım.

"Aman Tanrım, Prens..."

Ben doğal olarak elimi çekecektim.

Ama Perez beni bırakmıyor.

Elimi çekip kıpırdattım ama onun iri eli kıpırdamadı.

Başımı çevirip ona baktım, İmparatoriçe görmesin diye Perez'e doğru eğiliyormuş gibi yaptım.

'Hey, şunu bırakma sakın?'

Sonra Perez sessizce İmparatoriçe'ye baktı.

"Hahaha..."

İmparatoriçe'ye gülümseyerek baktığımda, hâlâ beni ve Perez'i izlediğini görebiliyordum.

Yapabileceğimiz bir şey yok.

Başkasının elini tutmak biraz garipti ama İmparatoriçe'nin şüpheleri varsa, bu iş burada bitmeliydi.

Diğer elimle yaslandığım Perez'in omzuna dokundum ve ona sevgi ve çılgınlıkla baktım.

İmparatoriçe, Perez ve benim ellerimizi bırakmamamızdan hiç hoşlanmamış gibi konuştu.

"Bu çok kaba, İkinci Prens."

"Üzgünüm, İmparatoriçe. Ama görebileceğiniz gibi, nişanlım çok hoş bir insan. Bir kere tuttuğunuzda, bir daha bırakamazsınız."

Perez'in, kenardan izlediğim halde bile öfkeli görünen sinsi cevabıydı bu.

Ayrıca şunları da ekledi.

"Elbette İmparatoriçe cömert bir yürekle anlayış gösterecektir."

Eğer Perez bu kadar ileri giderse İmparatoriçe'nin söyleyecek bir şeyi yok.

Eğer, 'Senin şefkatli davranışlarını göremiyorum, o yüzden hemen elini bırak!' derse, bu durum İmparatoriçe'yi utandırırdı.

İmparatoriçe Rabini bunun farkındaydı, bu yüzden soğuk bir şekilde gülümsemekten ve cevabı vermekten başka çaresi yoktu.

Zaten Perez tatlı servis edilene kadar elimi tuttu.

Ellerim terliyor.

Artık vazgeçme zamanım gelmişti çünkü Perez'e baktığımda bile bana sadece gülümsüyordu.

Uşağın tabağın çıkardığı ufak gürültüyle önüme bıraktığı şey, tanıdık bir şekle sahip çilekli pastaydı.

Bu...

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin