Bu, Doğu'daki son şiddetli vergi tartışmasının sonuncusudur."Bugün Lombardiya'nın yüzü hayran kalacak."
Alaycı Ferdick Angenas'ın sesi çevredeki tüm soylular tarafından duyuldu.
"Haha! Bunu sabırsızlıkla bekliyorum!"
Etrafındaki insanlar bir iki kelimeyle ona yardım etmekle meşguldü.
Angenas Lordu toplantısının yakında gençliğini umarak böceklerini salladı.
Son birkaç parça Ferdick Angenas Saray kapısından giriyor.
Her gün İmparator'la buluşarak onu Batı'dan vergi toplamaya ikna ediyordu.
Bu sayede ilk başta pek fikri olmayan İmparator, sıkı bir çalışmanın ardından tamamen bu noktada geçmişte kaldı.
Bölgeler işaretler gösteriyordu, her konuştuğunda dinliyordu ve başını sallıyordu.
Ne zaman bu şeyler birer birer birikse, Ferdick Angenas zevk arıyordu.
Sonunda Lulak Lombardiya'yı yenebiliriz!
Doğu'da hayatın hiçbir önemi yoktu.
Ancak Lombardiya'nın böylesine bir siyasi konuyu küçümsemesi büyük ölçüde semboliktir.
Aynı zamanda İmparator'un Angenas'ı desteklemeye karar verdiği, Lombardiya'nın talimatlarının eskisi gibi olmadığı ve Angenas'ın sonunda İmparatorluktaki en iyi aile olacağı anlamına da geliyordu.
İmparator 'Batı'da vergi toplayın!' emrini verdiği anda Ferdick Angenas, Lulak Lombardiya'nın yüzünü gülmeye niyetliydi.
Angenalar bu kadar dayanılmaz hale gelince konferans odasının kapısı açıldı.
Ancak İmparator yalnız değildi.
Lulak Lombardiya'yla birlikteydi.
"Ha."
Ferdick Angenas bundan hoşlanmadı ama kendini toparlamaya çalıştı.
Lulak Lombardy ne kadar güzel konuşursa konuşsun günlerce topladığı topu bir anda kıramayacaktır.
İmparator en yüksek koltuğa oturdu ve toplantıya başladı.
Başkanın kısa açılış konuşmasının ardından sıra İmparator'a gelmişti.
Ferdick Angenas yumruğunu görünür bir şekilde sıktı.
"Rab'bin Doğu'da bu yıl da devam eden şiddetli kuraklık meselesi yarıya bölündü."
Jovanes'in yüksek sesi konferans odasında çınladı.
"Her iki takımdaki değerlendirmeleri incelediler ve bunları gördük. Dürüst olmak gerekirse, durum o kadar iç karar verici ki tek elle seçmek zor."
İmparator konuşmayı bıraktı ve sonunda sanki bu konuda acı çekiyormuş gibi sakalını süpürdü.
Bu kadar kısa sürede bile Ferdick Angenas huzursuzdu ve çılgına dönmüştü.
Terli elleriyle sandalyenin kol dayanağını sıktı.
"Ama kararımı verdim."
Nihayet!
Ferdick Angenas ağzının etrafında bir gülümsemeyle Lulak Lombardiya'ya baktı.
Tesadüfen Lulak bu noktada görünüyordu.
Bu arada, bir şeyler tuhaftı.
Lulak'ın ağzının bir köşesi yukarıya bakıyordu.
Niye gülüyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...