35.Bölüm

187 15 0
                                    

Lombardiya malikanesinin mutfağı şafaktan itibaren gürültülüydü.

Bunun nedeni, bugünün Lombardiya'nın yakın ailesinin bir araya gelip öğle yemeği yeme günü olmasıydı.

İşleri yoğun olduğu için nefes almaya vakit bulamamış gibi görünen babam bugün işe gitmeden evdeydi.

Çünkü uzun bir aradan sonra aile yemeğine geç kalamazdım.

Aslında, her halükarda, aileler arasındaki 'aile benzeri görünümün' Lombardiya'nın işlerinin gelişmesi kadar önemli olması büyükbabanın emriydi.

Bu sayede kahvaltıyı atlayıp midesini rahatlatmak için basit bir numara yapan ailemiz, bunu giydirmek için çalışanların ellerini ödünç aldı.

Görünüşe göre diğer aileler dekorasyon konusunda yardımcı olacak insanları işe alıyor ama biz bunu yapmaya gerek duymadık.

Bazen böylesine önemli bir gün geldiğinde, o saatte yardım almak yeterli oluyordu.

"Tia'mız her geçen gün daha da güzelleşiyor!"

Babam gülümsedi ve aynada bana şunları söyledi.

Tevazu dolu bir şey söylemedim.

Kendi gözlerimle gördüğümde bile çok güzel.

"Babam da çok havalı!"

Bunlar da boş sözler değil.

Uzun süre giyinen babam o kadar havalı ki gözlerim doluyor.

Birbirine böyle benzeyen bir aile görmek daha da güzel.

Muhtemelen başkalarının gözünde daha da fazlası.

Kıyafetlerimizi yapmamıza yardım eden hizmetçilerin kırmızı yüzleriyle gözlerini babamdan ve benden alamadıklarını görüyorsunuz.

Lombardiya bazen sadece bu şekilde kesildiğinde herkesten daha iyi görünüyor, peki gerçekten ayrı bir çalışana ihtiyacınız var mı?

Omuzlarım silkiliyor.

"Hadi gidelim, Tia."

Bana şefkatle uzanan büyük eli tutarak yürüdüm.

Babamın elleri büyük ve sıcaktı.

Hava çok güneşliydi ve parlak güneş ışığı, muhteşem Lombardiya malikanesinin içini yavaşça eritiyormuş gibi görünüyordu.

Her şey mükemmel hissettiriyordu.

Ta ki ziyafet salonu Eleanor Hall'a gelip kapıyı açana kadar.

"Geldin mi?"

Kapıda bekleyen kahya bizi kibarca karşıladı.

Ama benim bakışlarımın gittiği yer gelip arkasına oturan diğer Lombardiyalılardı.

Üst koltuğun boş olduğunu gören büyükbabanın henüz gelmediğini gördü.

Ah. İçeri girmek istemiyorum.

İçgüdüsel olarak geriye doğru adım atmaya çalışarak bacaklarımı rahatlattım ama babamın beni yönlendirmesiyle masaya doğru yürüdüm.

Yaklaştıkça tanıdık yüzlerini gördüm.

Daha doğrusu hepsi hafızamdakilerden yirmi yaş daha genç görünen yüzlerdi.

Her ne kadar ilk bakışta hepsi melek gibi görünseler de rengarenk kıyafetler giyiyorlar ve çok güzel görünüyorlar.

İçinin boş veya koyu renkli olduğunu biliyorum.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin