Ekonomi ve Maliye Bakanlığı'nın köşesinde küçük bir alan.
Tek nesne podyum ve ön noktalar sandalyeydi.
Her gün olduğu gibi bugün de burada açık artırma yapıldı.
Bu, esas olarak aristokratların veya zengin tüccarların mülklerini güvenli bir şekilde satmak isteyenlerde bir 'halka açık artırma'ydı.
Malların satış fiyatı üzerinden küçük bir ücret ödenirse tüm süreç İmparatorluk Ailesi'nin yetkisi altında, bu nedenle gereksiz dedikodular olmadığı için tercih edilen yöntemdi.
Bir devlet dairesindeki yetkili, uğraşmak zorunda olan açık artırma belgelerine donuk bir yüzle baktı.
Kuzeybatıda bir soylu, borçlarını ödeme için kullanmadığı bir kömür madenini satmıştı.
Ne yapacağım.
Yeterli paranız yoksa ve çok şeyiniz varsa, bunları tek tek elden çıkarmanız yeterlidir.
Sıkıcı parçaların geçip geçerek normal bir rutindi.
Özellikle günde müzayedenin artık bir hazırlığı yok çünkü tekliflerinizi zarfa koymanız halinde basit bir ihale yöntemi oluyor.
"Umarım teklifleri veren yoktur..."
Bu çok sık düzenlenen halka açık bir müzayedenin olduğu, bazen teklif verenler gelen tekliflerin teslimatıydı.
Ve eski bir kömür madeni.
Açık artırmadaki eşyalar hiç iyi değildi, ama onları daha çok endişelendiriyordu.
Birisi teklif verirse değişiklik yapmak için açık artırmanın bir kez daha genişletilmesi gerekir.
Tıklamak.
Sonra sanki endişesini gideren istermiş gibi kapıdan birinin içeri girdiğini duydu.
"Bunun önüne oturabilirsin..."
Mekanik olarak rehberlik etmeyen müzayedeci konuşmayı bıraktı.
"Ah, Angelas..."
"Doğru, Durak'ın Tepesinden."
Bu, Angenas ailesinin üst lordu Croyton Angenas'tı.
İmparatorluğun yerinde büyük ikramiye kazanan Coroi pamuk projesinden sonra o kadar ünlü oldu ki, Başkent'te kimse onu tanımıyor.
Ne kadar ganimet.
Cildin parladığı koşullar ve giydiği kıyafetlerin rengi sıradan ayrıntılardan farklıydı.
"Hey, buraya otur."
"Teşekkürler."
Müzayedeci ön sandalyeyi hızla dağıtırken şaşkınlığa uğradı.
Daha sonra Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler Derneği adına birkaç kişi geldi ama herkes bir müzayedeci gibi aynı yanıtı verdi.
"Angenas neden burada...?"
Uzaktan herkes yaklaşamıyor, sohbet ediyordu.
Angenas'ın da piyasaya sürülmesi üzerine Lira kömür madeninde beklenenden fazla kömür kalıp kalmadığı konuşuldu.
Durak'ın üst düzey sahibi, sanki insanların tepkisinden keyif alıyormuş gibi memnun bir gülümsemeyle yaşadığı ve kolları çaprazladı.
Daha sonra kapı tekrar açıldı.
Durak'ın Angenas'ının Top'unu hayretle gören müzayedecinin gözleri orada yana döndü ve gözler irileşti.
"Ha!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasiaFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...