"Peki? Gallahan? Burada ne yapıyorsun?"
Lulak toplantıya ara verdi ve ofise döndü.
Çünkü öğle yemeğinden sonra buluşmaya karar verdiği İkinci Prens'ten mesaj aceleyle geldi.
Ancak Lulak'ı ofiste bekleyenler yalnızca Florentia ve İkinci Prens değildi.
Koltuk değneği giyen Gallahan da yanlarındaydı.
“İkinci Prens, Majestelerinin babama verecek bir şeyi olduğunu söyledi, ben de aceleyle geldim.”
"Bana göre?"
Lulak Perez'e baktı.
Perez'in koruyucusu olduğu için ara sıra Poirak Sarayı'nı gözlemleyerek nasıl olduğunu kontrol ediyordu.
Ancak Lulak, Perez'in gözlerine alışamadı.
Aynı şekilde bugün de İkinci Şehzade'nin gözleri buluştuğunda rahatsızlığını gizliyordu.
"Majesteleri bana mesajı iletmemi söyledi."
Perez kısa bir kelime içeren altın bir zarf uzattı.
“......Başından beri böyle olduğunu düşünmüyorum.”
"Üzgünüm."
Perez, Lulak'a derin bir selam verdi.
"Hmm."
Lulak, Perez'den hoşnutsuz görünüyordu, sonra iki parçalı bir mektup çıkarıp okudu.
Çok geçmeden Lulak'tan alçak bir ses çıktı.
“Jovanes......”
Şu anda mektubun bir parçasıyla birlikte İmparatorluk Sarayı'na koşacakmış gibi hissetti.
Lulac'ın gözleri öfkeyle parladı.
Viese ve Belsach, yalvardıkları için elde ettikleri piyonlardır.
Bu durum İmparator Jovanes'in oğlunu bahane ederek Florentia'ya teklifte bulunduğu bir durumdu.
"Büyük baba?"
Lulak gözlerini açtı ve şaşkın torununa baktı.
Masum ve güzel yüz şaşkınlıkla doluydu.
"Torunumu ele geçirmeye nasıl cesaret edersin?"
Aynı cinsiyetin yakın arkadaş olabileceği söyleniyordu ama karşı cins farklıydı.
Antik çağlardan beri İmparatorluk Ailesi evlilikleri sıklıkla bu şekilde eşleştirirdi.
Bu, yasal evlenme teklifi yaşına gelmeden sıklıkla başvurulan bir yöntemdir.
Jovanes'in bunu anlamamış olması mümkün değildi.
Elbette bu resmi bir evlilik teklifi değil ve bu Florentia'nın geleceğini belirlemiyor.
Çünkü o Lulak Lombardy'nin torunu.
Ancak kötü hissetmek farklı bir konudur.
“Merak etme Gallahan. Bu işi tek başıma halledeceğim."
Yarın İmparatorluk Sarayı'na gitmeyi ve bu iki parçalı mektupları İmparator'un önüne atmayı düşünüyordu.
"Kabul edeceğim."
"...... Ne?"
Lulak, Gallahan'ın sözlerine şaşırdı.
"Majestelerinin teklifini kabul edeceğim. Tia'yı Majesteleri İkinci Prens'in şahsı yapacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...