"Bir dayanak tutun!"
Durak Şirketi sahibinin arabası durdu ve Viese dağıtım verici bir şekilde oradan fırlatıp hizmetçilere bağırdı.
Lulak'la birlikte onu takip eden Clerivan dilini biraz dövdü.
Durak'tan tekstil numunesi beklerken sahibini de araştırdı.
Sonuç olarak o, İmparatoriçe'nin şahsıydı.
Daha kesin olmak gerekirse, şu anki Angena'nın Lordu'nun babasıdır.
Aile üyesi sayısı bakımından aile ailesinden oldukça uzak olsa da çocukluğundan beri İmparatoriçe'ye yakın olan ve birlikte büyüdüğü onu izleyen bir insandı.
Ancak Viese'nin durumu aşırıydı.
İmparatoriçe ne kadar baskı altında olursa olsun Viese, Lulak Lombardiya'nın en büyük oğluydu.
Bu kadar düşük profilli olmaya gerek yok.
Şu anki İmparatoriçe'yi yaratan Angena bile Lombardiya ile aynı seviyede değil.
Hemen yanında yürüyen Lulak'ın Clerivan'ın tıkırdayan dilini duymamasına imkân yoktu.
Ancak herhangi bir hoşnutsuzluk belirtisi yoktu.
Sadece sustu ve ilk oğluna daha tanımadığı gözlerle baktı.
Sonunda kapıyı hizmetçi yerine Viese açınca, Durak'ın tanıdık görünen sahibi arabadan indi.
Sonra başını Lulak'a doğru eğip merhaba dedi.
En azından sahibi doğru hiyerarşiyi biliyor.
Clerivan içeriden inledi.
"Gelmek için çok çalıştın. İçeri girmeden önce her şeyi kontrol etmek istiyorum. Peki ya?”
"...Onu yap."
Durak Firması sahibinin gözleri hafifçe kaşlarını çattı.
Getirdiğim tekstil ürünlerini getirmeye çalıştım ama bunun iş için bir ön koşul olacağını gerçekten bilmiyordum.
Bu sadece resmi bir prosedürdü ve lorda defalarca güvence veren Viese, Lulak'ın önünde durarak şunu söyledi.
"Baba, bunu gerçekten yapmana gerek var mı?"
"Çık buradan."
Lulak'ın öfkeli gözleri Viese'ye döndü.
Yüzünde kaşlarını çatmıyordu ya da yüksek sesle bakmıyordu ama Viese onun gözlerini görünce anında sertleşti.
"Rab'bin önünde durabileceğiniz öğretildi mi size?"
"Ah."
Ancak o zaman Viese hatasını anlayınca aceleyle kenara çekildi.
"Kapağı çevir."
Hizmetçiler, Lulak'ın emriyle Durak Şirketi'nin getirdiği vagonun kapağını kaldırdılar.
"Hmm."
Kumaşa uzanıp onu süpüren Lulak'ın tükürüğü azaldı.
Yüzey düzensiz ve pürüzlüydü.
"Clerivan."
Lulak aradığında Clerivan sanki bekliyormuş gibi yaklaştı.
Kumaşın pamuğuna dokunduğunda ifadesinin pek de iyi olmaması şaşırtıcı değildi.
“Hammaddeler nelerdir?”
Clerivan, Durak'ın sahibine sordu.
"Evet o......."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...