42.Bölüm

193 14 0
                                    

Lulak'ın hizmetkarı Viese'yi yeni bu anda, Viese konağa dönmek için arabaya biniyordu.

Dışarıda sosyal bir toplantı yapıyordu ve saçma bir şarkı sözü sürdürmek için Lord'un ofisine gizlenmişti.

"Babam beni mi arıyor?"

"Evet bu doğru..."

Ancak sözler ileten hizmetçi tuhaf görünüyor.

Gözlerden büyümek ve büyümek, mutlaka bir şeyler olacaktır.

"Bu harika! Benim de soracaklarım vardı."

Viese konağa doğru giden arabada mırıldandı.

Ofisin önüne geldikten sonra hastalığını gizleyip kapıyı kapat ve ofise girdi.

"Baba, arandığını duyduğunu..."

Selamlaşmayı yeni bitiren Viese, oğlu Belsach'ı masanın önünde tek başına dururken buldu.

"Belsach? Kolunun nesi var..."

Oğlunun koluna, sabah konaktan çıkana kadar neşeli iyi olan beyaz bir sargı bezi sarılmıştı ve elinin altında bir atel dışarı çıkmıştı.

"Baba, neler oluyor?"

"oturmak."

Lulak sorusu bir emirle yanıtladı.

Viese, Belsach'ın yanındaki sandalyeye otururken, dedi Lulak sert bir sesle.

"Belsach, hatanı anlıyor musun?"

Belsach sessizdi, yalnızca başı öne eğildi.

Yaptığım yanlışı kabul etmemek bir inattı.

Lulak böyle bir torunu dilini tıkadı.

Ve Viese'ye göre,. söz konusu.

"Belsach, Florentia'yı tahta kılıçla vurdu. Onun sayesinde Florentia, burnu kanayarak hastaneye kaldırıldı ve bayıldı. Bir baba olarak bunu bana söyle."

Ancak o zaman Belsach'ın kolundaki sargı bezi ve durum hakkında kabaca bir fikri olan Viese, hiç pişmanlık duymadan cevap verdi.

"Belsach'ın koluna ne oldu?"

"Bunun nedeni Shananet'in ikizinin Florentia'yı kaydetme çalışmasıydı."

'Peki şimdi neredeler? Belsach'ın kolu böyle olaylara göre buradalar ve Belsach'tan özür dilemeleri gerekmiyor mu?"

Öte yandan, onun itiraz tonu onun durumunda oldukça farklıydı.

Viese'nin babasına bile cevap veremediği sesi öfke doluydu.

Lulak'ın bu görüntü engelleri tutulmuştu.

Azarlama arzusu bile ortadan kalktı.

Belli bir beklenti vardı.

Viese ne kadar rahatına düşkün olursa olsun oğlunun hatasını öğrenmeyi bilmelidir.

Ancak Lulak bu kez yine hayal kırıklığına uğradı.

Oğlu için endişelenmek yerine sadece ikizleri cezalandıracakmış gibi dinç bir görünüm bulabilmişti.

Büyük oğluna soğuk gözlerle bakan Lulak, babasıyla büyükbabasının arasında duran Belsach'a şöyle dedi:

"Bugün yaptığın kesinlikle kabul edilemez Belsach. Ne düşünürsen düşün, Florentia senin kuzenin ve Lombardiya'nın bir üyesi. Ve Lombardiya'da benim sözlerim kanundur."

Belsach'ın çok gergin omuzları titredi.

İkizlerin dediği gibi Tia'ya tahta bir kılıçla vurmadığını, sadece yüzüne deri bir topla vurduğunu söylemeyi düşündü ama tekrar ağzını kapattı.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin