Lombardiya'nın malikanedeki ofisi.
Nefes alamayan ağır hava, ofisin içini eziyet gibi dolduruyordu.
Suçlunun buraya adım atar atmaz geri dönüp tekrar kaçmak isteyeceği bir yalnızlık hissi vardı.
Malikanenin ofislerindeki masada oturan Lulak Lombardiya öyle korkunç bir atmosfer yaratıyordu ki.
Küçükken 'Lombardiya Aslanı' lakabıyla anılan Lulak, yaşlandıkça daha da derinleşti ve ağırlaştı.
Şimdi yıldırım gibi öfkeliydi ama bugünkü gibi derin bir sıkıntıya düştüğünde o zorba görünümü yeniden ortaya çıktı.
Lulak, eşi Natalia'nın penceredeki heykeline bakıyordu.
Torunu Florentia'nın hediye ettiği bir büsttü.
Eşine olan özlemiyle, sevgisiyle hep tadını çıkarmıştı ama şimdilerde durum biraz farklıydı.
"Natalya..."
Lulak, ölen karısına düşük bir isim verdi.
"Biraz daha katı ebeveynler olmalıydık."
Viese her iki çiftin de ilk oğluydu.
Üstüne bir de en büyük kızı Shananet vardı ama çocukluğundan beri ellerine ulaşamayan bir çocuktu.
Bu nedenle çocuksu bir kaza geçiren ve yaramaz bir tarafı olan Viese, çiftin sevgisini, özellikle de Natalia'nın dikkatini çekti.
Sorun da buydu.
Viese'nin büyüyen figüründe bir sorun olduğunu fark ettiğinde artık çok geçti.
Lambrew İmparatorluğu çoğunlukla ilk doğanların verasetinin tam olduğu bir toplumdu.
Viese bunu çok erken yaşta fark etti.
Ancak Lombardiya nesilden nesile ilk doğanlardan ziyade bireyin yeteneklerini ön planda tutan ve ana makamı başaran bir aileydi.
Lulak büyüdükçe ve çocukları büyüdükçe endişeleri de derinleşti.
Eğer doğru çocukları olsaydı, Rabbin işini devralmasını ve yarından itibaren ara vermesini istiyordu ama doğru kişi yoktu.
Kısa bir süre önce bu duyguyu en büyük kızı Shananet'e gösterdi ama kızının cevabı soğuktu.
"Babamın sırtında ne kadar çok şey taşıdığını gördüm, kardeşler arasında en uzun olanı gördüm. Ve ben de öyle bir hayat yaşamaya niyetim yok. Baba."
Lulak acı bir şekilde gülmek ve başını sallamak zorunda kaldı.
Ne kadar verilse, eğer istemezsen dikenli, berbat bir sandalyeye dönüşür.
Kısa bir süre önce Viese büyük bir hata daha yaptı.
İmparatorluğun orta bölgesindeki Lombardiya'ya ait gayrimenkullerin yönetiminden sorumlu olan Viese, araziyi kendisine yakın bir soyluya aşırı düşük bir fiyata sattı.
Sorun, araziye demir cevherinin düzenli olarak gömüldüğünün söylenmiş olmasıydı.
Viese'nin araziyi dış etki için sattığını bilmek.
Şans eseri, başından beri küçük bir maden olarak düşünülmüştü, dolayısıyla maddi zarar o kadar büyük değildi.
Ancak Lulak ancak bu sefer kesin olarak biliyordu.
Viese'nin kendi kişisel kazancı için Lombardiya'nın çıkarlarından vazgeçebileceği.2
Düşünceler bu noktaya ulaştığında nihayet Lulak'ın ağzından büyük bir iç çekmenin zamanı gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...