"Yavaş yavaş Lombardiya'dan bağımsızlığını kazanmaya başlıyorum ve bana yardım etmeyi istiyorum."
"Bağımsızlıksa..."
"Boşanacağım ve Schultz'a gidebilirim. Lombardiya'dan bıktım usandım."
"Fakat Lombardiya'dan haklı nedenler olmadan boşanmak kolay olmayacak. Nafaka yüklü miktarda olacak."
"Ah, sorun değil, çünkü bunu düşünmenin bir yolu var. Lombardiya ile uğraşırken çok fazla zihinsel acı çektim, bu yüzden nafakayı alacağım. Neyse, endişeleniyorum."
'Ne demek istiyor? Sen çok utanmaz bir hile yapıyorsun.'
Clerivanların elinde yoktu.
Vestian'ın Clerivan'ı müttefiki olarak görmesi ayrılıyordu.
"Peki sana yardım etmek için ne yapmak gerekiyor?"
"Farklı değil, Lira Kömür Madeni ya da Elmas Madeni. Madeni neden aileme bırakmıyorsun?"
Florentia'nın tahmin ettiği ikinci sebep tam olarak bu.
'Ahh, Leydi Florentia'dan beklendiği gibi.'
Clerivan, Lombardiya'nın gördüğü çöplerle başa çıkma umudundan ve ilham aldı.
"Peki, bunu düşüneceğim."
Vestian, Clerivan'ın bu şarkılarının karşısında yaşadığı hayalini gizleyemedi ve çeşitli sözlerle onu ikna etmeye çalıştı ancak Clerivan, 'Düşüneceğim' performansını sürdürdü.
Aynı zamanda yarı doğruydu.
Florentia'nın kaderine uymak zorunda.
"Tamam, bunu düşünmen gerekecek."
Vestian şimdilik geri adım attı.
Bunun yerine Clerivan'la birkaç gün sonra randevu aldı.
* * *
O sırada madencilik ücretlerini düşürerek sözleşmenin şartlarını yerine getirmeyi planlıyordu.
Ancak işin hemen gerçekleşmemesi gerçeğinden rahatsız olan Lombardiya'nın malikanesi varıp paltosunu çıkarmak zordu.
'Lombardiya'yı terk edebilmem için elmas madeni parasının alınması gerekirdi.'
Daha sonra bilgilerin tanıtıldığı bir ses konuştu.
"Buraya Vestian ne zaman geldi?"
Karısı Shananet'ti.
Yüzünü buruşturup odadan çıkan Vestian geri döndü.
"Shananet."
Bu, dünyadaki yalnızca Vestian Schultz'un dost canlısı gülümsemesi olan yüzdü.
Ancak Shananet'in açıklaması o kadar parlak değildi.
Elinde bir belge paketiyle Vestian'ın önünde, Shananet'in yüzüyle doluydu.
"Biraz konuşalım."
Vestian, Shananet'in bu serin sözleri üzerine dilini doğru kaydırdı.
Son birkaç ayda konuşmadan birkaçı hep böyle oldu.
Maria, Schultz'un malikanesinden ayrılıp yakınlara taşındığı anda bu olmaya başladı.
Shananet'in Vestian'ın hiç umursamadığı dışarıda kalmasıyla ilgili sorular sormaya başladı ve aynı zamanda kayınbiraderi Viese ile bağlanmayı da frenledi.
Ayrıca tamamen Vestian'ın bir parçası olan Lombardiya Madencilik'in gösterdiği da biraz ilgi gösterdi.
Bir şeyleri bilen biri gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...