Gallahan ve Clerivan karşı karşıya oturdular.
Clerivan'ın Gallahan'a üst düzey bir koltuk vermesi ne kadar şaşırtıcıydı.
Tuhaf bir durumdu ama yine de Clerivan'ın işaret ettiği gibi Gallahan yumuşak bir sandalyeye oturdu ve ağzı kuru bir şekilde konuştu.
"Meşgul olacağını biliyorum ama bunu aramamın nedeni tavsiye almak."
"Bana bu şekilde gelmene gerek yoktu ve beni Durak'ın tepesine çağırmalıydın."
"Konu Coroi pamuk işiyle ilgili değil. Kişisel işlerim hakkında tavsiye almak için buradayım."
Gallahan Lombardiya'nın kişisel işi.
Gallahan oldukça ilginç hissetti.
Sürekli köşkün kütüphanesinde yaşayan Gallahan'ın iş sözleri ya da kendi kütüphanesinde kitap okuma zevki birbirine uymuyordu.
Bir bakıma son Coroi pamuk projesi zorla Gallahan'a emanet edildi.
Ama şimdi kişisel bir iş kurmaya çalışıyorsun.
Clerivan, Gallahan'ı yeniden değerlendirmesi gerekebileceğini düşündü.
"Ne kadar yardımcı olabileceğimi bilmiyorum ama rahatça söyleyelim."
dedi Clerivan rahatsız bir sesle.
Dürüst olmak gerekirse, başka biri olsaydı, fazla boş zaman olmadığını söyleyerek onu dışarı çıkarmazdı.
Ama tuhaf bir şekilde Florentia'ya daha zayıf bir görünüm sergileyen kişi Clerivan'dı.1
Sanki Gallahan'ın cevap vereceğini bilmiyormuş gibi, Clerivan hikayeyi o kadar rahat dinlerdi ki, gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
Onun utanç içinde bir an tereddüt ettiğini gören Clerivan sakin bir tavırla şunları söyledi:
"Hikâyeyi dinleyeceğimi söylemiyorum çünkü zaman daralıyor Gallahan."
"Ah! Sin, özür dilerim. Yani planım..."
Boğazı kesilen Gallahan düşünceli bir sesle açıklamaya başladı.
Bu, Florentia'yla her sabah yaptığı açıklamalardan biraz daha sıralı bir girişti.
Ama yine de çok ayrıntılı ve Gallahan'ın bu konu hakkında epey bir süre konuşması gerekti.
Bu uzun açıklama bittiğinde Gallahan'ın boğazı ağrıyordu.
Ancak durumunun farkına bile varmadan gergindi ve Clerivan'ın tepkisini izlemekle meşguldü.
Clerivan hiçbir şey söylemedi.
Sonra Gallahan dehşete kapıldı.
Bu kadar kötü bir plan mıydı?
Söyleyecek bir şeyi kaybedecek kadar mı?
Zaman geçtikçe ve sonunda Gallahan hayal kırıklığı içinde omuzlarını sıktığında Clerivan aniden ağzını açtı.
"Bu muhteşem."
" Evet?"
"Elbette tamamlayıcı noktalar var."
"Elbette hepsi öyle. Ne anlamı var?"
Gallahan aceleyle sordu.
Ancak Clerivan doğru cevabı hemen vermedi.
"Bir şartım var."
"Nedir?"
"Lütfen Gallahan'ın işinde yanında olmama izin ver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasiaFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...