İnce taranmış dökülecek kadar öfkelenen İmparatoriçe, oğlu bir kareyi kırıp kanepeye oturdu.Çılgın İmparatoriçe'nin tam tersine, telaşla çay içen Astana, Angenas Lordu'na yürüdü.
"Dedem burada değil mi?"
"Sizin, Majesteleri."
Her geçen gün büyüyen Astana, kısa sürede 16. yaşına ulaştı.
"O buradaydı..."
Angenas Lordu'nun bakışlarını kaçırdı.
Astana'nın yalnız bir insan olduğu biliniyordu ama bu biraz fazlaydı.
Sanki İmparator Jovanes'in kanı hiç karışmamıştı, Rabini'yi çocukken görüyorlardı.2
"Beceriksiz büyükbabama güvenmiyorum, o halde ne yapıyorum?"
Hatta bu yeteneğine sahip.
"Üzgünüm..."
Ferdick Angenas için çekti ve bir kez daha başını eğdi.
"...Baba."
Yorgunluktan kanepenin kol dayanağına saklanan İmparatoriçe babasını çağırır.
"Evet İmparatoriçe."
"Lira madeninde başka bir elmas damarı mı bulundu?"
"Böylece..."
Ancak Ferdick Angenas'ın sözleri bitmeden İmparatoriçe koltuğundan açılıyor.
"Böyle mi?"
İmparatoriçe'nin mavi gözleri mavi bir özgürlükleriyle dikkatle bakıyordu.
"Söyleyeceğin şey bu!"
Çıngırak! Çıngırak!
Tam zamanında İmparatoriçe, Astana'nın bıraktığı çay fincanını alıp Angenas Lordu'nun veri aktarımını başlattı.
"Eğer sana söyledimi yapsaydın! Maden! Elmas! Hepsi bizim Angenas'ındı!"
Liralık kömür madenini çalan Pelet, elmaslardan para kazanmakca İmparatoriçe'nin nefreti ve kaçışları daha da kötüleşiyordu.
İmparatoriçe'nin ev sahipliği yaptığı çay partileri ve törenlerde elmastan aksesuarlar yasaklandı.
İmparatoriçe korkunç bir sesi attı.1
Başını tutan eli titriyordu.
Astına vurmasını önlemek için.
"Dışarı çık! Dışarı çık!"
İmparatoriçe öfkeyle kapıyı işaret etti.
Ferdick Angenas'ın emredildiği gibi İmparatoriçe Sarayı'nı terk etmekten başka seçenek yoktu.
Kızının kendisinde bu şekilde davranılmasından dolayı hiçbir kırgınlık yoktu.
Baba-kızın yapısı kaybolmuştu.
Angenas, İmparatoriçe'nin gücünü güçlendirecek temel bir güçten ne fazlası ne de azdı.1
"Vay..."
Derin bir nefes alan Astana, Angenas Lordu'nun arkasından yaklaştı.
"Annemin dedesi."
"Evet Majesteleri. Biraz önce boyutundan utancımı gösterdiğim için özür dilerim..."
"Ah, sorun değil. Daha önce senden yapmanı gerektiren bir şey ne oldu?"
"Daha önce olsaydı..."
Birkaç hafta önce Astana'ya gizlice iyilik yapmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...