Hoş olmayan bir sesle büyük konağın demir kapıları imparatorluk şövalyeleri tarafından kapatıldı.
Bu, 250 yıl boyunca kıtanın en büyük ailesi olarak Lamburgh imparatorluk ailesiyle eşit düzeyde hüküm süren Lombardilerin sonuydu.
Gittikçe genişleyen bir dünya gibi ailenin simgesi olan ve her zaman güçlü olan klan, vergi kaçakçılığı ve vatana ihanet adı altında evin reisi Vieze Lombardi ve diğer isimlerin yakalanmasıyla sonuçsuz kaldı.
Adını aileden alan Lombardi şehrinin yüzlerce vatandaşı konağın önünde toplanmıştı.
Mendillerine sürekli gözyaşı dökenler de oldu, bir kez bile bakmadan dönüp gidenler de oldu.
Ve ön sırada ben Florentia duruyordum.
"Salaklar."
Dişlerimi gıcırdatarak sert bir şekilde söyledim ama artık bunun bir önemi yoktu.
Ailenin sıkı korunan ön kapısına baktım ve birkaç kelime daha söyledim.
"Ateşte sıkışıp kaldıklarında bile inatçı kalan ucubeler, ahmaklar, tembel insanlar."
Etrafımda duran insanların bana şaşkınlıkla baktığını hissedebiliyordum ama siz ne düşünüyorsunuz?
Lombardi ailesi çoktan mahvoldu.
Ancak ne kadar küfür etsem de kalbimdeki öfke dinmedi.
"Sana bunun Birinci Prens olmayacağını zaten söylemiştim. Sana birkaç kez onun sadece şımarık bir velet olduğunu ve asla Veliaht Prens olamayacağını söyledim!
Ama tavsiyelerime rağmen Lombardi aptalları Birinci Prens'i desteklediler.
Birinci Prens Astana Nerempe Durelli.
İmparatoriçe ile akraba olduğu için öyle olduğunu söylediler ama anladığım kadarıyla sadece kendileriyle aynı türden birini seçmişler.
'Kraliyet soyundan' geliyordu ama midesini dolduran lüks, zevk ve tembellik içinde boğulurken şişman bir vücuda sahipti.
Lombardi'nin parlak tarihinin Lamburgh imparatorluğunun tarihi olduğunu söylemek abartı olmaz.
Durelli'yi krallığın ilk İmparatoru yapan ve imparatorluğu bugünkü konumuna getiren Lombardi ailesiydi.
Hepsi bu?
Zirveye ulaşan aile, muazzam bir servet biriktirdi, her savaşa katıldı, mükemmel diplomasi ile kansız zaferler elde etti ve imparatorluğun her yerinden büyük sanatçıları destekledi. Dünyada Lombardi'nin ismine ulaşılamayan yer yoktu.
Ve Lombardi ailesini yüksek bir seviyeye yükselttiği söylenen kişinin önceki neslin Derebeyi Lulak Lombardi olduğu söyleniyor.
Genç Lulak derebeyi yeni devraldığında, imparatorluk ailesi onu kontrol altında tutmak için bir kraliyet fermanı yayınladı.
İşte tam bu noktada Lulak burs sistemini ortaya attı.
Hükümet hem soylulara hem de halktan insanlara cömert destek sağlayarak çeşitli alanlardaki yetenekli kişilerin sayısını artırmıştı.
Lombardi ailesinin desteği altında öğrenim görenlerin sadakatinin nereye varacağı şaşılacak bir şey değildi.
Onlar Lombardi değillerdi ama Lombardi'nin insanlarıydılar.
Böylece Derebeyi Lulak, Lombardi'nin topraklarından tek bir adım bile atmadan halkını her yere yerleştirmeyi başarmıştı.
Sonunda Lombardi ailesinin nüfuzunu tanımaktan başka çaresi kalmayan imparator, yirmi yıl sonra kraliyet fermanını geri almak zorunda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...