Keyifli okumalar☺️🤗
Perez'in etrafına sarılmış tarif edilemez bir önsezi.
Lord Ivan'ın arkasındayken ofisinden çıktıktan sonra, çılgınca köşkü aradı ve Florentia'nın adını söyledi.
"Tia! Neredesin, Tia!"
Konak halkı ve İmparatorluk Yöneticileri de olay yerini görünce mırıldandı.
Hatta bazıları Florentia'nın bulunmasına yardım etti.
Perez, Florentia'nın yatak odasına koştu.
Ardından kapıyı açtı ve bağırdı.
"Tia!"
Ama kıyafetlerini temizleyen bir hizmetçi olan Becky'ydi.
"La, köprü inşaat sahasında Leydi Lombardiya..."
Perez çığlık atmamak için dişlerini gıcırdattı.
Bunun yerine, kılıcı tutan ele güç verdi, böylece eklemler beyaz oldu.
Konağın merdivenlerinden aşağı koşan Perez, hemen ata bindi ve kapıdaki bekçi karakoluna yöneldi.
Belki de acil bir toplantı sırasında, şaşırmış kaptan aniden içeri giren Perez'e baktı.
"Köprünün çöktüğü yer. Oradan giden yol hangi yöne gidiyor?"
Muhafız kaptanı sessizce çöken dağı işaret etti.
Daha sonra, Lord Ivan da aceleyle bekçi karakoluna geldi.
"İnsanların heyelanın olduğu yere gitmesini sağla. Zayiat olmadığından emin olacağız."
Lord Ivan'ın sert bir yüzle sipariş verdiği zamandı.
Gardiyan kaptanı yüzünde hüzünlü bir ifadeyle söyledi.
"Heyelandan hemen önce, yolda bir arabanın içine sürüklendiğini gördüm."
"Kimin arabası?"
"Lombardiya'nın... Üzerinde Lombardiya deseni olan bir arabaydı."
İnsanlar şok oldu.
Ivan'ın malikanesinde Lombardiya amblemi ile bir arabaya binen sadece bir kişi vardı.
Florentia Lombardiya.
Florentia Lombardiya, kaya ve yığının dağının altına gömülmüştür.
"Eh, bu olamaz."
Lord Ivan'ın yüzü soldu.
Perez'e kalan son sebepler dizisi de kesildi.
"Nefese!"
Kaba Perez'in eli, Lord Ivan'ı sanki kıyafetlerini koparacakmış gibi yakasından tuttu.
"Tanrım!"
Gardiyanlar şaşkınlıkla yaklaştılar ama kimse pervasızca müdahale etmedi.
Lord Ivan'ın yardım parasını kabul etmeyi reddetmesi nedeniyle Kuzey yeniden yapılanma projesinin ertelendiğini herkes biliyordu.
Böyle bir durum sırasında Leydi Lombardy, Ivan'ın mülkünde bir kaza geçirdi.
Dahası, Perez'in iğrenç enerjisi, herkese yaklaşmak isterlerse boynundan vazgeçmeye hazır olmaları konusunda uyarıyordu.
Lord Ivan ne yaptığını biliyordu, bu yüzden çığlık attı ve kaçmaya cesaret edemedi.
Perez zonklayan bir sesle kısık bir sesle hırladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...