Keyifli okumalar☺️🤗
"İkinizin böyle olduğunu düşünüyorum."
Çünkü sabahın çok erken saatlerinde gidiyordum.
İmparator Jovannes'in yüzü uykuluydu.
Ama yine de hem benim hem de Perez'in gözlerinde bir ay ve biraz da şüphe vardı.
Birdenbire, eğer bunu buraya bağlarsam var olmayan bir aşk hikayesini anlatmak için silahını ayarlamama izin ver.
Çok can sıkıcı olduğu için bunu canlı olarak göstermem gerekiyor.
Gizlice yaklaşıp Perez'in kucağındaki elini yakaladım.
Perez'in elinin kolunun titrediğini, vücudunun kaskatı kesildiğini gördü.
Gülümsemeye göre başlangıç adı çevirip Perez'e eklendi.
Hey, doğru mu yapıyorsun?
Bana dik dik baktıktan sonra aklın başına geldi mi?
Perez'in olasılıkları elindeki silahı hareket ettirerek ortadan kaldırdı.
Hiç bir koşul seçmemiş gibi kararlı bir şekilde.
Ellerimin büyük, sert bir el tarafından sarılmış gücü miktarda his oldukça sıcak ve güzeldi.
Ve Jovannes'in bakışlarının Perez'in lehine döndüğünü hissedebiliyordum.
Bilerek Perez'le bir kez sevgi dolu göz teması kurdum.
"Çünkü biraz utangacım Majesteleri."
Perez'in arkadaşlarının altında kıvrandığını görebiliyordum.
Niçin ne?
"Bu yüzden Prens'ten bunu stok gizliliğini aldım."
"Bunu yapmanızın özel bir nedeni var mı?"
Bir zamanlar Utangaç bir işçinin Jovannes'ın ısrarla yanıt verdiğini söylememe rağmen.
Belki de zihnimin derinliklerine inmeye çalışıyorum.
Ama ben parlak bir tebessümle cevap verdim.
"Kalbim henüz hazır değil."
"Kalbini hazırla" mı?
"Aileme konuşmak için kalbimi hazırlıyorum. Majesteleri, Lombardiya halkının olağanüstü aile sevgisinin farkındadır, değil mi?"
"Bu doğru."
Şuna bak.
Lombardiya'nın kanına olan sevgisi, o kurnaz imparatoru hemen ikna edecek kadar meşhurdur.
Dürüst olmak gerekirse, büyükbabam ve Lombardiya'nın kan bağına değer veren kendine özgü bir aile yapısı olmasaydı birçok düzensiz kez kovulabilirdi.
"Majesteleri."
İmparatorun konuşmasını sessizce dinleyen Perez, ağzını açtı.
"Lady Lombardy ve ben birbirimizi tanımış uzun zaman oldu, ancak ilişkimiz gelişeli çok uzun zaman Olmaz. Bu yüzden lütfen gelme gecikmenin birbirimizin kalplerini kontrol etmek olduğunu anlayalım."
Jovannes'in kaşlarından biri Perez'e bakarken kalktı.
"Hepsi benim cesaretsizliğimden kaynaklanıyor."
Perez bu sözle daha sıkı tuttu.
Ağzının çevresinde de hafif bir tebessüm vardı.
İşte burada Perez!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...