58.Bölüm

169 14 0
                                    

"Haha. Hiçbir şey değişmedi teyze."

Özgürce güldü.

"Peki yaşlı bir adam kolayca değişir mi?"

Bayan Sussew de babama karşı muzip bir ifade kullandı.

"Kardeşlerin katılmadı mı?"

Viese ve Laurels bugünkü ziyafete katılmadılar.

Son zamanlarda ikilinin birlikte yeni bir iş kurmaya çalışmakla meşgul olduklarını duydum.

Henüz kimse işin ne olduğunu bilmiyordu.

Shananet ziyafete birlikte gelmek istedi ama ikizler aynı anda ateşlendiler, bu yüzden gelemediler.

Bunun yerine bana babamın bugünkü kıyafetlerine uyacak dekoratif düğmeler gönderdi.

"Haha, onlar meşgul insanlar."

Babam sorun yokmuş gibi cevap verdi ama Bayan Sussew dilini sıktı.

"Sen çocukluğundan beri kardeşin Laurels. O aptal adam Viese'nin pantolonunun peşinden koşmakla meşguldü."

"Böylece?"

"Tamam. Viese o kadar açgözlüydü ki, bir zamanlar Laurels'la paylaştığınız tüm kurabiyeleri tek bir lokmaya koymaya çalıştı ama ben şaşkına dönmüştüm. O kadar açgözlüydü ki midesinin mi acıdığını ya da acıdığını bilmiyordu. Olumsuz."

“!”

Ah, çok sesli güldüm.

"Hımm, hımm!"

Hızlıca öksürdü ve öyle değilmiş gibi davrandı ama Bayan Sussew'in gözleri ağrıyordu.

Ateşli kişiliği kadar şımarık insanlardan nefret eden, görgü kurallarına uymayan bir kadındır.

Sanki arkamdan ter akıyordu.

Hızlıca babama söyledim.

"Ziyafet salonunu ziyaret etmemin bir sakıncası var mı baba?"

"Evet? Evet. Tia'm sıkıldı. Karanlık yere gitme, bu ziyafet salonunda kal."

"Evet baba!"

Bayan Sussew'e kibarca veda etmeyi unutmadan başka bir yere yürüdüm.

Her şeyden önce operasyonlar açısından bir gerilemedir.

* * *

"Bizim Tia'mız çok güzel değil mi Teyze?"

Hâlâ çocuk gibi gülümseyen Gallahan'a baktığında Beatrice Sussew biraz üzüldü.

Gençken yakın bir ilişkisi olan Natalia ve Beatrice'di.

Görümceleri arasındaki ilişki tuhaf olmasına rağmen ikisi de kardeşleri kadar yakındı.

Natalia öldüğünde dünyadan vazgeçmek üzereydi. Anılarını hatırlayınca yüzü kasvetli ve yalnız bir hal aldı.

Gallahan'ın gülümseyen yüzünden Natalia'nın nezaketinin bir yalan kadar canlı olduğu anlaşılıyordu.

Natalia'nın uysal ve sessiz kişiliğini miras alan Gallahan'ın, güçlü kardeşleri arasında iyi olup olmayacağı konusunda sık sık endişelendiği de doğruydu.

"Onunla bu kadar gurur duymak iyi değil..."

"Öyle mi? Ama Tia çok hoş..."

Kızının yuvarlak kafasına bakan Gallahan'ın gözlerinde sevgi parlıyor.

"Kızım Tia'nın çok akıllı bir çocuk olduğunu söylemiyorum. Aslında bugün giydiği elbiseyi de bizzat Tia süslemiş. İstediği gibi takı takıyor ve farklı kumaşlar yapıştırıyor."

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin