"Dr. O'Malley, orada mısınız?"
Babamın beklediği gibi benimle birlikte konaklayarak geldi.
Bu klinik doktorlar doğu tıbbı doktorlarına benzerler, şifalı otları ısıtıp öğütürler ve ilaç olarak kullanırlar ve bazı doktorların bazen iyileştirici güçler olarak ayrılmış gizemli güçleri vardır, romanlarda görülenlerden ayrılanlara benzerler.
Küçük binaya girer girmez havada titreşen şifalı otların bağışını bilmeyenler bile buranın bir klinik olduğunu anlayacak.
"Dr. O'Malley!"
Bitkilerin kokusundan da görebileceğiniz gibi, Lombardiya'nın doktoru Dr. O'Malley elektronik tipi bir klinikti.
"Senin burada ne işin var Gallahan?"
İçeriden laboratuvarın kapısı açıldı ve daha şüpheli bir izlenime sahip bir adam dışarı çıktı.
Kırklı yaşlarının sonlarında görünen uzun boylu bir adamdı.
"Florentia yaralı, bana bakabilir misin?"
Babamın sözleri üzerine Dr. O'Malley bana baktı.
Beni kliniğe getirecek kadar yaralanmış olsaydım, ağlaması gereken bir çocuk genellikle kendine bakardı.
"Ah, nasıl böyle olabilir?"
Bir sandalyeye oturdum, yaraya baktım ve Dr. O'Malley kaşlarını çattı.
Çünkü yara düşündüğümden daha ciddiydi.
"Düştüm."
Neden eski yaramla aynı yaraya benzediğini sorguladım.
"Bundan sonra diziniz incinebilir."
Maalesef doğum günümde düşüp yaralandığım yer orasıydı.
Yara izi olmadan büyümeye çalıştığımda benzer bir şeyle karşılaştım.
Ancak hiçbir yeri kırılmamıştı ve benden farklı olarak babam başını salladı ve yüzü kötü çıktı.
"DSÖ... ."
Kızının vücudundaki yara izlerini görmek üzücü olurdu.
Babamın büyük eli başımı ağır bir şekilde okşadı.
Dr. O'Malley bir an kadının görünüşüne mutlu bir şekilde baktı, sonra garip bir iksir çıkardı ve onu yaramın üzerine sürdü.
"Peki yine acı mı çekiyorsunuz genç bayan?"
Dürüst olmak gerekirse, uzun zamandan sonra ilk kez saygı dramını duymak biraz garip.
Sağ.
Babam ölmeden önce de böyle hissediyordum.
Dizimden daha endişeli olan sol kolumla Dr. O'Malley'e uzandım.
"Hadi bakalım...."
"Ah."
Bileğimin şiştiğini gören doktor farkında olmadan dilini çaldı.
"Kim yaptı bunu, Tia?"
Babam kızgın ve kısık bir sesle sordu.Muhtemelen bileklerimi bu hale getiren Belsach ve Astalliu yüzünden.
Bana öyle geliyordu ki, bundan sorumlu olan çocuğun ebeveynlerine gidecekti.
Ama yine aynı tonda cevap verdim.
"Düştüm."
"Tia..."
Babam üzüldü ve beni aradı ama ben duymamış ya da bilmiyormuş gibi davrandım.
"Hımmm. Şişliğin derecesinden dolayı kırıldığını sanmıyorum ama bir süre dikkatli olmalısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...