69.Bölüm

139 12 0
                                    

Durumun eğlencenin kendisi gibi olması, Lulak'ın yüzü gülmelerle dolu ama yakası rüzgar gibi serbestti.

Hiç gecikmeden buraya Lombardiya'dan koştu.

"Ne yapıyorsun!"

Angenas'ın başı Ferdick Angenas, parmağını Lulak'a doğrultunca bağırdı.

"Lombardiya'nın başı olsanız bile, Majestelerinin ofisine zorla girmek kesinlikle çizgiyi aştı!"

"Çizgiyi mi aştınız? Bugün neden buradasınız Majestelerinden Gallahan'ın işlerini sizin için vermesini?"

"Peki, nasıl yaptın..."

"Angenas'ın ailesinin sırlarını öğrendiğinde, senin kirli oyunlarını okumaktan vazgeçemiyorum."

Lulak öne çıktı ve Ferdick Angenas'a doğru yürüdü.

Lulak'ın gölgesi kısa sürdü ve ardından Ferdick'in üzerine düştü.

"Bir süre önce çizgiyi aştığımı mı söyledin?"

"Evet, evet! Majestelerinin ofisine dönmemeye nasıl cesaret edemez...!"

Lulak, bir eşleşme gibi tamamen aynı şeyi söyleyen Ferdick Angenas'ın boynunu bükecekmiş gibi görünen eli tehditkar bir şekilde kaldırıldı.

"Ah!"

Baskının altında Ferdick, omzunu eziyormuş gibi görünen, güçlü, karakteristik özelliklere sahip olmak için dişlerini sıkmak zorunda kaldı.

Lulak, Ferdick'in kulağına eğildi ve alçak sesle konuştu.

"Vicdanını ve aklını mı sattın Ferdick?"

Yani sadece Ferdick Angenas dinleyebilir.

"Tıpkı hiç hareket etmeyen senin gibi, ben de bir hamle yapsaydım Angenas da senin gibi olacaktı."

"Ne!, şimdi beni tehdit mi ediyorsun?"

"Evet, evet bu bir tehdit! O halde beni Ferdick Angenas'ı dinle."

Lulak'ın sesi daha da alçaldı.

"Evet, evet bu bir tehdit! O halde beni Ferdick Angenas'ı dinle."

Lulak'ın sesi daha da alçaldı.

"Oğlumun hastası, İmparatorluk Sarayı'na ayak bastığı andan itibaren çizgiyi aşarak hazır giyim işlerini çalmak için duyuluyordu."

Kırışık kahverengi gözleri öfkeyle mavi renkte parlıyordu.

"Angenas'ı benden koruyan çizgiyi ayaklarınla aştın. Anlıyor musun Ferdick?"

Ferdick Angenas tükürüğünü yuttu.

Gerçi konu kalıtımı söz konusu olduğunda Lulak'ın acımasız olduğu biliniyordu.

İşlerin bu şekilde sonuçlanabileceği çok detaylı hesaplarla harekete geçirildi.

Bir şekilde Lulak'ın ifadeleri gibi aşılması gereken bir çizgiyi aştığını düşündüğünü devam etti.

Ferdick'in kalbinin içinde kırgınlığı yükseliyordu.

Lulak, sanki aklını okumuş gibi, kırışıkların içinde bir sırıtışla konuştu.

"Tamam. Bunu gelecekte defalarca düşüneceksin. Tekrar tekrar pişman olacaksın. 'O zamanlar Gallahan'a dokunmamalıydım.'."

Ferdick Angenas'ın omzunu tutan Lulak'ın arkasını geri döndü.

"Uzun zaman Durak Sahibi oldu."

"Yani üzgünüm..."

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin