Clerivan'ın kıyafetlerindeki tahta artıklarını silkeleme ifadesini çok mutlu görünüyorsa bu benim hatam mı olur?
Sınıfta hâlâ bir an vardı.
Ben dahil tüm çocukların öndeki kütüğe ve dönüşümlü olarak Clerivan'a bakmakla o kadar zaman harcadığı ki.
"Onu oturdu mu?"
Sessizliği ilk bozan Belsach oldu.
Ders boyunca yattığı koltuğa asılmış oturan adam bir hatıra bıraktı ve sordu.
"Evet, evet. Görevimiz bu kütükleri satıp dosyayı almak."
Belsach ya da değil. Clerivan'ın gülümsemesi değişmedi.
"Bir şeyleri satmak için her yöntemi kullanabilirsiniz. Bu ağacı kesebilir, bölebilir, belki yakabilirsiniz."
Yani tek kelimeyle, araç ve insanlardan bağımsız olarak onu satmanız yeterlidir.
"Hmm......."
İşaretli sayıyı hatırlayamamam da benim için aynıydı.
Clerivan'ın dediği gibi bu sadece bir kütüktü ve herhangi bir özel köşesi yokmuş gibi görünüyordu.
Bu kereste ve hafif bir b-bo ağacıdır, ancak onu tek başınıza kaldırıp hareket ettiremezsiniz.
Üstelik böyle bir ağaç o kadar yaygın ki, en iyi ihtimalle yakacak ihtiyacı olan herkese satılabilir.
Ne yapacağımı şaşırdığım bir dönemdi.
"Ancak konumunuzu kullanmamalısınız. Bu ağacı yalnızca ihtiyacı olan kişilere satmalısınız."
"Ne yazık ki."
Clerivan'ın son durumu üzerine yanı başımda küçük bir iç çekiş geldi.
Mayron ve Gilliu'ydu bunlar.
İki adam sanki çok üzgünmüş gibi gözlerini yere indirerek iç çekiyorlardı.
Ne, ne düşünüyordun?
Ben onlara çok şüpheli bakışlarla bakarken, Clerivan'ın sözlerini sessizce dinleyen Larane dikkatle elini kaldırdı.
"Orada ... ."
"Evet Larane, lütfen söyle bana."
"Kendim kaldırıyorum...., taşımam gerekiyor mu?"
Soru sormak ayıp mı, bembeyaz yüzü kızardı.
“Endişelenmeyin. Bu sadece bir numune ve zaten tek tek adresinize teslim edilecek.”
"Ah Bu iyi."
Eğer o ağır sızlanmaya devam etmek zorunda kalacağım konusunda endişelenirsem ya da cevabı duyarsam, Larane gülümsedi ve yanağına güzel bir gamze düştü.
"Bundan hoşlanmadım."
Bir zambak kadar güzel olan Larane'ye hayranlık duyuyorum ve düzensiz bir ses duyuyorum.
Oraya bakmanıza gerek kalmadan kim olduğunuzu anlayabilirsiniz.
Bu Belsach'ın şişman sesiydi.
"Neden bunu yapmak zorundayım?"Bu adam da beklendiği gibi kısa.
Ağız hâlâ gülümsüyor ama Clerivan'ın gözlerindeki kahkaha kayboluyor.
"Böyle bir şey nedir, Belsach?"
"Böyle şeyler satmak. Neden böyle şeyler yapmak zorundayım?"
"Neden bunun sadece aşağıdaki insanlar için olduğunu düşünüyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasíaFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...