140.Bölüm

89 13 2
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

"Bu nasıl bir yağmur..."

Violet, düzgün göremediği kadar çok yağmur yağan gökyüzüne bakarken mırıldandı.

Yüksek yağmurda ses bile gömüldü.

Kara bulutlar yüzünden çevre bile kasvetli.

Violet, uzun saçakları olan yüksek bir binanın balkonunda durdu ve Lombardiya'ya kıyasla basit olan Ivan Mansion'ın iç kısmına baktı.

Başlarını örten, evlerine hayvan çıkarmaya çalışan insanlar.

Her yıl geri gelen yağışlı bir mevsim olmasına rağmen, daha önce hiç yaşanmamış olan şiddetli yağmurla herkesin kafasını karıştırdı.

"Yüksek yağış nedeniyle kütük sahalarının etrafında yüksek heyelan riski var."

Dün sabah, Violet Lord Ivan'a dedi.

Tabii ki, sadece gelecekteki olayı tahmin etmedi.

Elmas madenlerinden bu yana çok yardımcı olan jeoloğun araştırma sonuçları ve birkaç on yıldır Ivan mülkünün kereste arazisini koruyan dağ bekçisinden bir mektupla birlikte.

Özellikle, dağ bekçisi, yağışlı mevsim henüz ciddi bir şekilde başlamamış olsa da, eteklerde küçük bir bahçenin birkaç gün önce çöktüğünü söyleyerek durumun aciliyetini bildirdi ve durumun aciliyetini işaret etti.

"Hazırlıklı olmanın hiçbir zararı yok."

Neyse ki, Lord Ivan kör bir insan değildi.

Bir heyelanın savunmasız bir şekilde gerçekleşmesinin ne kadar tehlikeli olduğunu ve onu restore etmek için ne kadar zaman ve kaynak alacağını anladı.

Ayrıca, son zamanlarda kayda değer sayıda ağacın günlüğe kaydedilmesi göz önüne alındığında, basit hazırlıklar hemen başladı.

Yağmur yatışana kadar, her kapı dağ yolunun geçişini engellemek ve dağların derinliklerindeki kütük tarlalarının insan gücünü geri çekmek için kapatıldı.

"Umarım her şey yolundadır..."

Lord Ivan'ı tehlike hakkında bilgilendirme pozisyonu biraz utanç verici olsa bile, heyelan olmayacağını umuyordu.

Ancak kuzeye özgü yüksek dağlara bakan Menekşe'nin gözleri söz konusu.

'Bir heyelan olacak, Menekşe. Yağışlı mevsim başladığında, Lord Ivan tehlikelerden haberdar edilmelidir.'

Kuzey'e gittiği gün, kendi kendine konuşan ses hala kulaklarında netti.

"Leydi Florentia'nın söyledikleri asla yanlış değildi."

Ve ironik bir şekilde, bu gerçek Violet'i daha endişeli hale getiriyordu.

"Sana kapıyı açmanı söylüyorum!"

Sonra yağmurlu sesten yüksek bir ses geldi.

Bir süre önce kapatılmış olan yakındaki konak kapısı muhafızının tarafıydı.

"Ben Ferdick Angenas! Ben Angenas ailesinin Efendisiyim! Kim beni durdurmaya cesaret eder!"

Kaşlarını çatan Menekşe, şemsiyeyle sokağa çıktı.

Sürtüşme, gardiyanların önüne gelene kadar devam etti.

"Sen Muhafız Kaptanı mısın?!"

Ferdick Angenas, binadan yeni çıkan kişiye sordu.

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin