146.Bölüm

70 9 0
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

Kalbim deli gibi atıyordu.

Sanırım bunun nedeni, Perez'in banyo sahnesine istemeden bakarken yakalanmam.

Veya-

Bir kez daha kalbim atladı.

Perez'in parlak bir şekilde parlayan gözleriyle tanıştığım andı.

Bu çok güzel.

Aklıma gelen tek şey bu.

Islak saçlar geriye süpürüldü, derin gözler ve burun bıçakları ay ışığıyla gölgelendi.

Perez'in ıslak, soluk, kaslı vücuttan ve yine de vücudumla temas noktasından gelen sıcak vücut ısısı.

Öğrencilerin üzerindeki uzun kirpikler bana bakıyor.

Ve benimle ilgili endişeler, sanki endişeliymiş gibi kaşlarını çatan koyu kaşlarda vardı.

Perez'in sağlam kollarına tutunarak, çalkantılı kalp atışlarının geçeceğini umarak hala hareket edemedim.

"... Tia?"

Beni yetiştiren Perez'di.

Büyük ıslak elleri omuzlarımı tuttu ve düzeltti.

"Ah?..."

O anda, daha önce hiç hissetmediğim bir kayıp duygusu sular altında kaldı.

Bu nasıl bir duygu?

Ve ben sebebini bulamadan bile, Perez bana eğilerek yaklaştı.

Nasırlı eli yanağıma dolandı.

"Sanırım hala ateşin var."

Evet, ateşim var!

Soğuk algınlığından kaynaklanan ateş olmayabilir ama yanaklarım biraz sıcak.

Ancak o zaman aklıma geldi ve yarım adım geri adım attım.

"Üzgünüm Perez, suyun sesini duydum, bu yüzden seni istemeden takip ettim. Düzgün bir şekilde özür dilerim."

Titreyen sesimi elimden geldiğince saklayarak dedim.

"... Sorun değil."

"Hayır, tabii ki, burası halka açık bir yer, ama çıplak olduğunu fark ettiğimde hemen geri dönmeliydim..."

Perez'in cesedine baktığımda daha önce görülmemiş şeyler gördüm.

"Bu ne hakkında? Peki ya bu yaralar?"

Perez'in geniş göğsü ve sırtı küçük izlerle doluydu.

"Yara değil, yara izi."

"Evet, yani yaralar! Neden bu kadar çok?"

Çoğu küçük yara izleriydi, ancak sol koldaki veya sağ taraftakiler oldukça büyük ve derindi.

Perez'in vücudu karanlık ve korkunç bir yılan gibiydi.

"Yara izi böyle kalsaydı ne kadar büyük bir yaraydı?"

"Eğitimde sık sık olur."

Perez umursamazca söyledi.

"Eğitim? Ne tür bir eğitimi bu kadar zor yapıyorsun? Akademide sizi rahatsız eden biri var mıydı? Hayır, her şeyden çok, tahta kılıç falan kullanarak eğitim değil mi?"

Perez bana gülümsedi ve cevap verdi.

"Bir kılıçla uğraşmak, öldürme zihni ile yaşama içgüdüsü arasındaki bir savaştır. Gerçek bir kılıç kullanmadan gelişemezsin, Tia."

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin