"Ölü?"
Lulak sandalyenin uzaktan uzaklaşırken tekrar sordu.
"Evet. İki gün önce Server Nehri'nin güney kesiminde bulundu."
"Eğer suyun yakınında bulunsaydınız bulmak zor muydu?"
"Sunucu Nehri yakınında ölüm nedeni boğulmamıştı. Her iki eli de bağlıydı......."
"Yanı bunun insanlar tarafından yapılması gerekiyor."
Lulak dilini şaklattı.
"Ne yapmalıyım?"
Caitlyn sordu.
"Artık dadısının patlaması doğrulandı, ne yapmalıyım?"
Mırıldanıyordu ve yüzü pek iyi değildi.
İkinci Prens, İmparatorluk Sarayı'ndan kayboldu ve uzun süre nerede olduğu öğrenildi.
görünüşe göre Caitlyn bu durumdan dolayı kendini çok sorumlu hissediyordu.
"Caitlyn."
"Evet efendim."
"Sadece hayatını yaşamalısın. Daha sonra, Lombardiya'nın yarayabileceği bir bilgiyle karşılaştığınızda, onu hatırlayıp bana haber ver."
"Fakat..."
Caitlyn elbisesini o kadar sıkı sıktı ki kırıştı.
"Diğerleri bir şey duydu mu, Lordum?"
Başkalarının buraya getirilmesini istemek tabuydu.
Bursiyerlerin elinde çok az bilgi vardı, bu nedenle Lulak bu konulardaki bilgiler için onları bir araya topladı.
Bunu çok iyi bilen Caitlyn sorma cesaretini gösterdi.
"Başka bir niyetimiz yok. Bunun nedeni İkinci Prens'in varlığının Lombardiya için çok önemli olması, yani..."
Lulak bile Caitlyn'i azarlamadı.
Sadece başını kaldırdı ve Caitlyn'in haklı olduğunu kabul etti.
"Ne kadar komik değil mi Caitlyn. O bir Prens olsa bile, onun gibi varlığı olmayan bir çocuk benim ihtiyacım olan kişi."
Kahkahalarla karışık bir gerekçe cümlesiydi bu.
Lulak'ın İkinci Prens'i aramasının nedeni basitti.
Angena'nın yani İmparatoriçe Rabini'nin gücünü kontrol etmekti.
İmparatoriçe'nin sahip olduğu en kesin kart, İmparator'un karısı ve onun tek oğlunun annesi olmasıdır.
Görünüşe göre İmparator'un bir oğlu daha vardı ama hiçbir şeyi yoktu.
İmparatorun ektiği tohumları bilmiyormuş gibi davranması İmparatoriçe'ye daha da fazla fırsat verdi.
"Çünkü çok geç taşındım."
Lulak hayal kırıklığına uğradı.
Eğer İkinci Prens'in annesinin ölmek üzere olduğunu biraz daha önceden bilseydi, İkinci Prens'i Lombardiya'nın koruması altına alabilirdi.
İmparatoriçe, farkına varmadan Lulak'ın miras meselesine müdahale etmeye cüret etti.
"Angenas çatımın altında olup bitenleri gözetleyip duruyor ama ellerimi çekip görmem gerekiyor! Ha!"
Rabini Angenas, Viese destekçisi gibi davranarak Lombardiya'nın işlerine karışıyor, ancak Lulak'ın yapabileceği hiçbir şey yok.
Artık çok açıktı ki, İkinci Prens çok iyi saklanmıştı, bu yüzden İmparatoriçe ile yüzleşmek için bir neden bile bulamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)
FantasyFlorentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak reenkarnasyona uğradı. Gelecekte her şeyin yolunda gideceğini düşünüyordu. Ancak babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğinde bırakmış ve gurur duyduğu şerefli ailesi tama...