153.Bölüm

95 14 4
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

Yanımdaki koltukta biriken kirleri fırçalayarak öyle dedim.

"Leydi Lombardiya."

Migente Ivan bana acınacak bir şekilde baktı, gerçeği inkar ettiğimi düşünüp düşünmediğimi merak etti.

Ama başımı salladım.

Ve kalçanın dokunduğu kısmı kaldırdım.

Arabada yemek ve içmek için basit yiyecekler içeren gizli bir alandı.

Yemek merakına dayanamayan Clerivan tarafından benim için özel olarak yapıldı.

Neyse ki, birkaç dolu su şişesi, yemek için ekmek ve çikolatalı kurabiye gördüm.

O ekmek birkaç gün önce Violet tarafından verildi ve çikolatalı kurabiye Perez tarafından kondu.

Değerli insanları düşündüğümde boğuldum ama ağlamadım.

Vücudumdaki suyu ve enerjiyi böyle boşa harcayamam.

Bana hala endişeli gözlerle bakan Migente Ivan ile sıradan bir sesle konuştum.

"Bunu söylediğim için üzgünüm, Sör Ivan. Doğru, Sir Ivan'ın bu arabada tek başına mahsur kalması zor olabilir."

Eğer öyleyse, muhtemelen bu arabayı çıkarmaya çalışan sadece Ivan'ın insanları.

"Ama burada, seninleyim. Bu, birçok insanın bu arabayı aramak için hareket edeceği anlamına geliyordu. Çünkü ben Lombardiya'yım."

"Ah..."

"Lombardiya ailesi beni mümkün olan her kaynakla kurtarmaya çalışacak. Oh, ve Majesteleri İkinci Prens."

Migente Ivan'a söyleyemem ama Clerivan ve Pellet'i de içeriyor.

Evet, herkes taşınacak.

"Yani birçok insan tüm bu kir ve kayadan kurtulana kadar hayatta kalmamız gerekiyor."

Aslında bunu Migente Ivan'a söylemiyorum.

Kendime sürekli endişelenen bir kelimeydi.

Neyse ki, zihnim işe yarıyormuş gibi sakinleşti.

Daha net zihnimde, elimi saran biraz sert, sıcak bir el aklıma geldi.

Beni kurtarmaya geliyorlar.

Soğuk su şişesinin musluğunu kavrarken düşündüm.

* * *

Lombardiya ailesinin uşağı John, koyu bir tenli konağın üzerinde uçan bir kuşun ayak bileğinden kırmızı kağıdı çıkardı.

Kırmızı kağıt aciliyet anlamına geliyordu.

Ayrıca, bu tür bir kuş büyük bir şahindi.

Normal bir kuştan daha hızlı olan, ancak eşiğinde olmak için çok değerli olmadığı sürece nadiren kullanılan bir türdü.

Mektubu acilen açarak içeriği onayladıktan sonra John hemen yoluna devam etti.

İlk başta biraz daha hızlı yürüyordu ama yavaş yavaş hızlandı.

Lord'un ofisine vardığında, John tamamen koşuyordu.

Bugün haftanın üçüncü günü.

Uzun bir süre sonra, ev sahibi ile erkek ve kız kardeş John'a aynı anda baktılar.

"Neler oluyor?"

Toplantıya müdahale eden Lulak, bir şey olduğunu varsayarak sordu.

"Lad- Lady Florentia... in- in- in a a heyelan..."

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin