28.Bölüm

200 15 0
                                    

HAYIR!

Elimdeki kapı kolu titriyor.

"Bayan Florentia mı?"

Dr. O'Malley, beni hâlâ kapı tokmağını tutarak ayakta dururken gördüğünde merak ettiğini sordu.

"Rahatsız edici yerler var mı?"

O zaman rahatsız edici değil!

Şu anda Estira'ya vermeniz gereken tavsiyenin başka birine verildiğini duyunca karate teknikleriyle uçmak istiyorum.

Dr. O'Malley'nin yağını alıp sıkmak istedim ama masumca sordum ve ağzımı sertçe kaldırdım.

"Ne faydası var?"

Sorum üzerine Dr. O'Malley'den heyecanlanan pırıl pırıl bir adam hızla yaklaştı ve merhaba dedi.

"Merhaba leydim! Ben Jason. Bu sefer Dr. O'Malley tarafından İmparatorluk Akademisine davet edildim!"1

Selam verme nezaketinin getirdiği yük dışında kusurlu olunacak bir yer yoktu ama bu bir hoşnutsuzluk duygusuydu.

Öncelikle Estira'nın alması gereken tavsiye mektubunun ele geçirilmesinden hiç hoşlanmıyorum.

"Peki. Doktor öğrencisi misin? Seni ilk defa görüyorum..."

Şu ana kadar birkaç kez laboratuvara girip çıktım ve bunu ilk kez görüyorum.

"Jason birkaç yıl önce bir süre ders verdiğim bir öğrenci."

Birkaç yıl önce? Şimdi bile mi?

"Bir tavsiye mektubu yazdım çünkü bu sefer İmparatorluk Akademisine gitmek istiyordu. Heh!"

"Çok teşekkür ederim. Dr. O'Malley'nin tavsiye mektubu! Akademi Araştırma Laboratuvarı'ndan çok ilgi göreceğime eminim!"

Jason kahkahasını gizleyemedi, hayal ederek mutlu oldu.

Buna karşılık Estira'nın yüzü karanlıktı.

Her ne kadar gülmek zorunda kalsa da, oldukça kasvetli olduğunu görebiliyordum.

“O halde şimdi karıştırın.......”

Jason bana baktı ve Dr. O'Malley'den şansını denedi.

"Bayan Florentia, kendinizi rahatsız hissetmiyor musunuz?"

Görünüşe göre Dr. O'Malley ve Jason'ın gidecekleri ayrı yerler varmış gibi görünüyordu.

Belki de bir tavsiye mektubu yazmanın karşılığıydı.

Titrek bir yüzle başımı salladım.

"Estira'yı görmeye geldim. Merak etme ve git."

"Evet, o zaman bir dahaki sefere görüşürüz."

Dr. O'Malley, hâlâ sırıtmakta olan Jason'la birlikte laboratuvardan ayrılır.

Sessiz alanda Estira yine sıkı çalışıyordu.

Masanın üzerinde kalan çay fincanlarını çıkarın ve içecek kaselerini düzenleyin.

Dikkatlice Estira'ya yaklaştım ve şöyle dedim:
"Estira, iyi misin?"

Estira soruma hafifçe güldü.

"Evet hanımefendi. Sorun değil, öyleyim. Senin için oldukça üzgünüm.”

"Ben mi? Benim için üzgün müsün?"

Estira'nın ne dediğini anlamadım.

"Özür dilerim, yapmam gereken bir şey var. Mektup Jason adında bir adam tarafından alınmış olsa da Dr. O'Malley ile konuşursanız mutlaka Estira'ya bir tavsiye yazacaktır.”

In This Life, I Will Be The Lord (NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin